.

Beantwoord

Waarom gaat mijn prepaid internetbundel niet gelijk in?

  • 30 November 2019
  • 8 reacties
  • 540 Bekeken

Badge

Wanneer ik een data bundel koop word ondanks dat ze wel bijgeschreven is nog een halve tot een hele dag data van het beltegoed afgeschreven. In het overzicht staan vervolgens tijden die niet kloppen met de werkelijkheid. De eerste drie keer contact gehad met support, alleen ontkennen ze helaas dit probleem. Nu een half jaar later gebeurd dit nog steeds.

Ben ik nu de enige die hier last van heeft ?

icon

Beste antwoord door Ouael 2 December 2019, 09:31

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 4
Badge +4

Hey MarcelDD,

 

Welkom op het Simyo forum!

Oei, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Je geeft dus aan dat als je een bundel aankoopt dit soms tot een halve dag kan duren voordat het geactiveerd is? Dit heb ik niet eerder gehoord maar ik wil samen met de technische dienst natuurlijk uitzoeken wat er aan de hand is. Kan je mij een exacte datum en tijd van aankoop geven? Dan ga ik voor je aan de slag.

 

Groetjes,

Ouael

Badge

Hallo Quael,

Het gaat om bijvoorbeeld de maand juni, daarna hou ik er rekening mee.

Het gebeurd structureel en is geen incident ! 

Heb ook vergelijkbare berichten gelezen, 

Maar zoals ik eerder al heb verteld kijken jullie naar jullie eigen overzicht. Ik heb aangegeven dat de tijden in jullie overzicht zodanig is aangepast (bewust of onbewust) dat ik de bundel voor het verbruik gekocht zou hebben. 

Ik weet wat er op mijn mobiel gebeurd en ken de instellingen, ook in andere apps is te zien hoe het werkelijk is.

Via Whatsapp al discussies hier over gehad, daar werd ik hierin niet serieus genomen.

Ik zit niet te wachten op een vervolg hiervan maar hoop dat er wel verder gekeken kan worden. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MarcelDD,

 

Ik heb gelijk even meegekeken en wat ik opmerkelijk vind is dat ik in jouw aansluiting niet terug zie dat jij een mailtje van ons ontvangt wanneer de bundel geactiveerd is. Normaal gesproken ontvang je namelijk altijd een mailtje ter bevestiging zodat ook jij weet dat de bundel officieel is ingegaan. Ik heb daarom je nummer even doorgezet naar de technische afdeling zodat zij even kunnen onderzoeken wat er aan de hand is. Zodra ik hier meer informatie over heb, laat ik het je weten en dan kunnen we dan samen kijken naar een oplossing. 

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Geweldig Daisy, daar zou het probleem wel uit voort kunnen komen.

Wel vraag ik mij dan nog af hoe het komt dat de tijden van verbruik in jullie overzicht verschuift naar voor het tijdstip de bundel is gekocht. 

Ik wacht af.

Groetjes, Marcel

 

Badge

Nog even een update,

Vanochtend (1-0-2020) een bundel gekocht (onbeperkt voor 10 euro) Het is een paar uur later maar kan er Nog steeds geen gebruik van maken. Instellingen staan goed !

Reputatie 7
Badge +6

He MarcelDD,

 

Gek dat de bundel niet werkt, ik zie wel dat de bundel is aangeschaft en actief is. De instellingen staan in Mijn Simyo ook goed, heb je de internetinstellingen van je toestel al gecontroleerd? Dat kan je aan de hand doen van deze link. Zoek eerst je toestel op en kies vervolgens voor "internet handmatig instellen"

 

Gelukkig nieuwjaar!

 

Groetjes,

Daisy

Badge

Een mooi nieuwjaar Daisy,

Je collega via Whatsapp heeft mijn instellingen gereset, nu doet hij het goed.

 

Marcel

Reputatie 7
Badge +6

Hoi MarcelDD,

 

Fijn dat je bent geholpen door mijn collega en alles nu werkt!

 

Groetjes,

Daisy

Reageer