.

Beantwoord

Waarom doet mijn mobiele data het niet op de Samsung Galaxy S advance?

  • 10 January 2016
  • 3 reacties
  • 134 Bekeken

Mijn S advance heeft geen mobiel internet sinds ik ben overgestapt op Simyo. Al het internet wat ik heel soms heb wordt ook buiten m'n bundel geschreven. Ik heb al 1300 gesmst en heb ook al andere tips op het forum gedaan en het helpt niet. Heeft iemand een oplossing?
icon

Beste antwoord door Estelle 11 January 2016, 11:34

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 2
Badge +5
Hoi Jeannet weening,

Welkom op het Simyo Forum! :D

Vreemd dat je ineens geen mobiele data meer hebt sinds je overgestapt bent. Ik zie niets vreemds op je aansluiting. Daarom heb ik de internetoptie voor je gereset. Via deze pagina kun je de instructies terugvinden voor het instellen van de APN.

Laat je me even weten of het gelukt is? ;)

Groetjes,
Estelle
Dag Estelle,

Met behulp van de instructies lijkt internet nu te werken! Bedankt!

Groet Jeannet
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Jeannet weening,

Wat goed om te horen dat je telefoon weer online is en jij weer op internet kunt 🙂! Mocht je nog verdere vragen hebben, hoor ik het graag van je.

Groetjes, Tiury

Reageer