Beste antwoord door Estelle
Bekijk originele reactieWaarom doet mijn mobiele data het niet op de Samsung Galaxy S advance?
Mijn S advance heeft geen mobiel internet sinds ik ben overgestapt op Simyo. Al het internet wat ik heel soms heb wordt ook buiten m'n bundel geschreven. Ik heb al 1300 gesmst en heb ook al andere tips op het forum gedaan en het helpt niet. Heeft iemand een oplossing?
Hoi Jeannet weening,
Welkom op het Simyo Forum! :D
Vreemd dat je ineens geen mobiele data meer hebt sinds je overgestapt bent. Ik zie niets vreemds op je aansluiting. Daarom heb ik de internetoptie voor je gereset. Via deze pagina kun je de instructies terugvinden voor het instellen van de APN.
Laat je me even weten of het gelukt is? ;)
Groetjes,
Estelle
Welkom op het Simyo Forum! :D
Vreemd dat je ineens geen mobiele data meer hebt sinds je overgestapt bent. Ik zie niets vreemds op je aansluiting. Daarom heb ik de internetoptie voor je gereset. Via deze pagina kun je de instructies terugvinden voor het instellen van de APN.
Laat je me even weten of het gelukt is? ;)
Groetjes,
Estelle
Dag Estelle,
Met behulp van de instructies lijkt internet nu te werken! Bedankt!
Groet Jeannet
Met behulp van de instructies lijkt internet nu te werken! Bedankt!
Groet Jeannet
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.