.

Beantwoord

Waarom doet mijn 3G het niet?

  • 10 February 2017
  • 11 reacties
  • 285 Bekeken

Hi,
Mijn 3g doet het niet, ik heb alles geprobeerd. Internet in Nederland uit en aangezet bijvoorbeeld. Wat kan ik doen? Ik heb dit eerder gehad en toen werkte het wel om internet binnen Nederland uit en aan te zetten. Maar nu doet die het opeens niet meer


Groetjes,
Isa
icon

Beste antwoord door Jihane 10 February 2017, 14:05

Bekijk originele reactie

11 reacties

Heb je jouw telefoon ook uitgezet, 10 minuten gewacht en weer aangezet? Dat wil ook wel eens helpen.

Kun je wel bellen / smsen?
nee nog niet geprobeerd! Ja ik kan wel bellen en smsen, ik laat weten of het is gelukt
Nee het werkt niet helaas, nog andere dingen die ik kan proberen?
Loop nog eens de APN Door. Staat mobiele netwerken aan op de foon?
Ik heb echt geen verstand van dit soort dingen haha dus wat is de apn en hoe kan ik dat doen?
APN instellingen zijn de settings in je telefoon doe nodig zijn voor een juiste verbinding. De meeste moderne telefoons hebben die automatisch zodra het simkaartje in het toestel word gestopt.

Kies op deze telefoon jouw telefoon en de optie APN handmatig instellen onder het kopje internet.

https://www.simyo.nl/klantenservice/toestelhulp#/
Ja die staan goed ingsteld maar hij doet het nogsteeds niet
Het is nu vrijdag, mogelijk reageert de moderator nog vandaag. Via Twitter, binnen 2 uur, 1200 bellen en je wordt direkt verder geholpen..

Laat even weten of je w8 op de moderator of een ander kanaal kiest.
(overzwemmen hoeft niet, gelukkig.:))
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Isajansen,

Welkom op het Simyo Forum!