.

Beantwoord

Waarom ben ik sneller door mijn MB's heen?

  • 25 January 2019
  • 3 reacties
  • 273 Bekeken

Hoe kan het als ik internet heb uitgezet toch MB s verlies vorige maand nog genoeg MB s over nu maar bij gekocht
icon

Beste antwoord door Kevin 26 January 2019, 11:47

Bekijk originele reactie

3 reacties

Dus als ik het goed begrijp heb je internet uitzet en zijn er toch nog MB's afgeschreven. Heb je ook rekening gehouden dat de standen op je MijnSimyo met vertraging worden bijgewerkt?
Dan nog weet ik niet waarom het deze maand sneller ging ik download niets alleen kijk ik Facebook of berichten kun je het ergens terug vinden wat het kan zijn dit is trouwens mijn tweede maand met een abonnement heb verder nooit eerder een abonnement gehad
Reputatie 5
Badge +4
Hoi Janman,

Welkom op het Simyo Forum!

Als ik het probleem goed begrijp, ben je deze maand een stuk sneller door je MB's heengegaan dan vorige maand maar doe je niets anders dan voorheen. Begrijp ik het dan goed?

Je kunt alleen al door Facebook ook al erg veel data verbruiken. Je hebt via de instellingen van Facebook ook de mogelijkheid om te zorgen voor minder verbruik. Denk bijvoorbeeld aan filmpjes die al beginnen te spelen wanneer je er langs scrollt. Deze filmpjes gaan allemaal van je verbruik af. Op deze pagina lees je hoe je dit kunt aanpassen.

Helaas is het voor ons niet mogelijk om te achterhalen waar je verbruik precies aan opgegaan is. Deze gegevens kunnen en mogen niet door ons worden verzameld wegens je privacy. Je kunt misschien wel in je toestel achterhalen waar je MB's precies aan opgegaan zijn. Hier lees je hoe het werkt.

Ook lijkt het me verstandig om deze tips eens na te lopen zodat je voortaan langer kunt doen met je internetbundel. Voor nu heb ik een cadeautje van 1000 MB voor je klaargezet. Als je deze uitpakt op Mijn Simyo, kun je de rest van de maand nog even blijven internetten! :D

Laat je het me weten als je toch nog vragen hebt? Dankjewel voor het reageren Ray!

Groetjes,

Kevin

Reageer