.

Beantwoord

Waarom ben ik niet eerder geblokkeerd?

  • 11 September 2018
  • 5 reacties
  • 214 Bekeken

Badge
Gisteravond 20.33 sms dat de extra 1 jaar lid 1000 MB ingaan. Sta hier op een camping met slechte wifi dus ik wil even Nieuwsuur kijken om 22.10 met mijn bundel. Om 22.30 een sms van Simyo dat 80% op is en om 22,40 sms helemaal op. Dus NPO live kijken is 1000 MB in 20 minuten? Helaas heb ik de sms gemist dus keek ik nog een half uur en om 00.21 een email van Simyo dat wegens hoogverbruik mijn nummer geblokkeerd is. Blijkt er nog zo'n 800 MB buiten de bundel opgeslokt te zijn met een prijskaartje van € 116,-. Waarom komt die blokkade niet een half uur eerder als er zoveel MB's in korte tijd weglekken?
icon

Beste antwoord door Ray 11 September 2018, 15:55

Bekijk originele reactie

5 reacties

Op 2 verschillende plaatsen je vraag stellen is onoverzichtelijk.
Badge
Prima, maar ik vind het plotseling hoge internetverbruik en de bescherming daarin ook erg onoverzichtelijk.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi Dialobo,

Het is inderdaad niet overzichtelijk als je 2 topics aanmaakt. Je wordt in deze topic topic verder geholpen. Al je vragen zullen beantwoord worden.

Groetjes,
Ashweeta
Badge
Fijn dat je nog eens mededeeld dat het niet overzichtelijk is maar de vragen worden op de daarvoor aangewezen plek vooralsnog niet beantwoordt . Misschien kun jij daar het "Beste antwoord" geven?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Diabolo,

Ik wil niet teveel in herhaling treden, maar ik zie dat er in het andere topic een constructief gesprek gaande is. Mag ik vragen waarom je er waarde aan hecht dat dat op twee verschillende plekken gebeurt, terwijl dezelfde mensen de vragen beantwoorden?

Groetjes,
Jihane

Reageer