.

Beantwoord

Waardoor zijn deze kosten er?

  • 22 September 2019
  • 4 reacties
  • 297 Bekeken

Ik heb 2 maanden geleden een nieuwe telefoon gekocht. Sinds dat ik de kaart heb gewisselt zijn er in die 2 maanden gigantisch veel kosten buiten mijn bundel om gegaan, waar ik op mijn vorige telefoon geen last van had. Ik ben hierdoor 300 euro kwijt en ik voel me hierdoor best wel beet genomen. Normaal gesproken als ik over mijn bundel ging was ik hier hoogstends 10 tot 20 euro extra mee kwijt, maar terwijl mijn internet gebruik rondom het gebruik op mijn wifi niet omhoog is gegaan.

Ik zou graag willen weten wat hier gedaan aan kan worden zodat dit in de toekomst duidelijker is en of hiervoor coulance gegeven.
icon

Beste antwoord door Jihane 23 September 2019, 18:35

Bekijk originele reactie

4 reacties

Hoi Artje.

Wat voor telefoon had je eerst en welke nu? Merk en type.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Artje,

Welkom op het Simyo Forum!

Logisch dat je hiervan geschrokken bent, zeg! Ik ben ook benieuwd naar welk toestel je hebt. In de tussentijd kan ik je laten weten dat je via dit artikel kunt lezen hoe je je internetverbruik in de kiem smoort door je instellingen aan te passen. In dit andere artikel staan dan weer juist hoe je inzicht krijgt in de reeds gebruikte MB's.

Wat de kosten betreft zal ik je zo een privébericht sturen!

Heb je nog andere vragen?

@ Friesian, dank voor je reactie! Inderdaad goede vragen die je stelt - het type toestel maakt erg veel uit met betrekking tot de instellingen.

Groetjes,
Jihane
Bedankt!

Het is gelukkig al opgelost en ik hoop dat deze problemen niet meer in de toekomst voorkomen op mijn nieuwe toestel.

Voor de nieuwe telefoon Friesian. Ik heb mijn toestel vervangen van een iphone 6 naar een Samsung Galaxy A70.
Reputatie 6
Badge +6
Hoi @Artje,

Fijn dat het al is opgelost!

Mocht je tóch nog vragen hebben, let us know 😉

Groetjes,
Bas

Reageer