.

Beantwoord

Waar komt mijn dataverbruik vandaag?

  • 3 November 2016
  • 5 reacties
  • 154 Bekeken

Hallo ik heb even een vraagje
Ik heb een Iphone 5.
Nu zag ik dat ik vorige maand ineens heel veel data had verbruikt in een heel kort tijdbestek een aantal keer. Hoe kan dit? Waar kan dit aanliggen?
Heb mijn wifi assistentie standaard uit staan

Groetjes Thekla
icon

Beste antwoord door simnlru 3 November 2016, 20:56

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hallo ik heb even een vraagje
Ik heb een Iphone 5.
Nu zag ik dat ik vorige maand ineens heel veel data had verbruikt in een heel kort tijdbestek een aantal keer. Hoe kan dit? Waar kan dit aanliggen?
Heb mijn wifi assistentie standaard uit staan

Groetjes Thekla


Hoi Thekla,

het kan zijn dat je iphone updates heeft gedaan van apps of apps veel data hebben gebruikt.

http://iculture.textopus.nl/wp-content/uploads/2011/07/Dataverbruik-apps02.jpg op deze foto zie je ongeveer wat ik bedoel.

probeer maar te kijken of het daar aan ligt.
of je hebt per ongeluk 3g/4g aangezet in plaats van wifi.

Groetjes,

Simnlru
Ahhhh toffie dank je wel voor je reactie ik ga er strax even uitgebreid voor zitten
Groetjes
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Tommietom,

Welkom op het Simyo forum.

Wat vervelend dat er onduidelijkheden zijn omtrent je dataverbruik. Helaas kunnen wij ook niet zien waar jouw MB's aan op zijn gegaan. Wij mogen van de wet enkel registreren hoeveel data er is verbruikt.

Wanneer er in een korte tijd veel internetverbruik is geregistreerd, kan dit inderdaad wijzen op een automatische update of download. Hoeveel data jouw apps gebruiken, kun je aan de hand van dit artikel achterhalen.

Ik wil je ook adviseren dit blog te lezen. Daarin wordt uitgelegd hoe je onnodig verbruik kunt voorkomen!
Ik hoor graag van je of dit is gelukt!


Groetjes,
Sean

@Simnlru, bedankt voor je hulp!
Thnkszs voor je reactie
Zal gauw eens gaan kijken op die sites
Reputatie 5
Badge +8
Heel graag gedaan, Tommietom.

Als je nog vragen hebt, dan zie ik je graag terug op het forum :)

Groetjes,
Sean

Reageer