.

Beantwoord

Waar komt dit verbruik vandaan?

  • 1 June 2017
  • 2 reacties
  • 143 Bekeken

Reputatie 1
Badge +4
Vandaag op 01-06-2017 is mijn nieuwe bundel van 1000MB ingegaan samen met 1000MB gratis (Simyaardag)
De app (iOS) en desktopsite meeting 06:14 tonen een saldo van 1999 maar heb vandaag de dataschakelaar voor internet nog niet omgezet, dus kan er geen gebruik geconstateerd zijn.
Het gaat me nu niet om die 1MB die zoek is maar mogelijk is er ergens een bug die een foute weergave geeft. Nu is het slechts 1MB maar mogelijk zijn er andere omstandigheden waardoor er meer ongecontroleerd kan weglekken.


icon

Beste antwoord door Jihane 6 June 2017, 13:37

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Frenske,

Gezien het tijdstip kan dit verbruik op 31 mei hebben plaatsgevonden. Het einde van de sessie kan door KPN pas op 1 juni geregistreerd zijn.
Dit is een mogelijkheid, er loopt nu een onderzoek binnen KPN naar de weergave van de verbruiken.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Frenske,

Wat goed dat je dit even na komt vragen 🙂 Ik zie dat het gaat om verbruik dat rond 6:00 's ochtends op 1 juni heeft plaatsgevonden. Weet je zeker dat je mobiele data toen al uitstond? Kan het zo zijn dat je 's ochtends (toen je wakker werd) je mobiele dat data uit hebt gezet, bijvoorbeeld, en dat het daarvoor nog aanstond? Kan 't zo zijn dat je een e-mail ontving bijvoorbeeld, via mobiele data?

Er loopt inderdaad, zoals Frans al zegt, een onderzoek bij KPN naar internetsessies en hoe de vork precies in zijn steel zit. Zodra daar iets uit komt, laten we je dat weten.

Het gaat in elk geval niet om een foutieve weergave, maar om verbruik dat daadwerkelijk plaats heeft gevonden.

Heb je hier nog vragen over?

@ Franswon, dankjewel voor je toevoeging!

Groetjes,
Jihane

Reageer