.

Beantwoord

Waar komt dit internetverbruik vandaan?


Reputatie 1
Badge
Hallo, gebruik deze smartphone alleen om te bellen en gebeld worden, naast een toestel met abonnement. Heb mijn mobiele netwerk uitgeschakeld en alles wat ik niet gebruik. Toch wordt er iedere 8 uur. 24 uur per dag ook als het toestel niet gebruikt wordtt, wordt er internet gebruikt. Kosten1 cent of niets, dat is geen probleem maar waar wordt op ingelogd??
Iemand enig idee??
icon

Beste antwoord door Anonymous 2 August 2016, 21:11

Bekijk originele reactie

10 reacties

Dat is niet een inlog als zodanig maar achtergrondprocessen van het systeem. Om je een indruk te geven, bij mij op gegevensgebruik (Android) staat bijvoorbeeld Exchange-services.
Reputatie 1
Badge
Bedadankt voor de snelle reactie, maar Is dit uit te schakelen of is het een kwestie van acceptatie. Smartphone is een iPhone 5s als dit iets uitmaakt.
Wanneer je op mijn simyo internet uit zet gebeurd het via Wi-Fi wanneer verbonden.
Reputatie 1
Badge
Dank, ga ik op de instellingen aanpassen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rinneke,

Wat vervelend dat je onverklaarbare kosten zag staan! Ik kan me goed voorstellen dat je daar je vraagtekens bij zet. Wat Friesian zegt kan heel goed: het zouden best achtergrondprocessen kunnen zijn, of apps die zich verversen. Als jij via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen de optie uitzet om te kunnen internetten, dan hoef je je hier geen zorgen over te maken 🙂 Alles dat met internet te maken heeft, kan dan niet meer via het mobiele netwerk af gaan.

Laat je me weten of je er zo uit komt?

@ Friesian: Dankjewel voor je input!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge
Hallo Jihane,

Heb nu onder "verbruik" en "filteren" alles gereset en alleen bellen en SMS'en aangevinkt en deze opgeslagen, lijkt te werken. Dit zou het moeten zijn.
Kan "instellingen" en "netwerkinstellingen" niet vinden op mijn iPhone,of moet dat op de site te vinden zijn?

Bedankt voor je advies,

Groetjes Rinneke
Reputatie 1
Badge
Hallo Jihane,

Heb inmiddels "instellingen" en "netwerkinstellingen" gevonden op de site en de aanpassingen ingevoerd,

Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rinneke,

Fijn dat het allemaal gelukt is! Laat je 't weten als je nog andere vragen hebt? :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 1
Badge
Dank je,
Zal ik doen, het forum is mijn raadgever voor Simyo onduidelijkheden.
Groetjes Rinneke
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rinneke,

Haha, zo hoor ik dat graag :D

Groetjes,
Jihane

Reageer