Krijg van jullie een internet bundel per 1 Aug 2016 van 1000 Mb, gefeliciteerd je bent 3 jaar bij simyo. Groot is mijn verbazing als op 7 Aug. een SMS binnen komt dat ik al 80 % verbruikt heb inclusief mijn eigen bundel. En kort erna je bundel is voor 100% verbruikt. Je kan op mijn simyo een extra bundel aan schaffen. Je kan wel schermen met privacy ed. maar ik wil weten waar mijn Mb gebleven zijn. Als ik lees dat jullie de beste zijn, bewijs het dan en los het op. Ik heb jullie helpdesk gebeld maar dat is ook een DOOD spoor. IK BEN HET GEDRAAI OM DE BREI ZAT.
Ik heb per vergissing op een knop gedrukt en nu heb ik mijn oude bundels opgewaardeerd naar bundels die € 1.- duurder zijn wat niet de bedoeling is. Wat mist is een knop om dit te corrigeren. Hoe corrigeer ik dit???
Waarom moet ik als ik van de site, waar ik ingelogd ben, naar het forum ga WEDEROM inloggen?????????????????