.

Beantwoord

Waar is mijn 1GB Gratis internet?

  • 10 January 2017
  • 3 reacties
  • 208 Bekeken

Badge
Hallo,

MIjn familie heeft allemaal 1 GB gratis internet gekregen, dus ik dacht dat ik het ook had dus heb ik mijn internet aangzet
Alleen nu ben ik al weer 3,50 over mijn bundelgegaan.

Hoe zit dit nou?
icon

Beste antwoord door Ray 10 January 2017, 16:07

Bekijk originele reactie

3 reacties

Tja, je moet wel bericht krijgen over zulke zaken. Ik ga er dus vanuit dat jij die niet hebt gehad.

Die gratis en eenmalige 1000 MB zijn vanwege de Simyaardag. Je krijgt deze in de maand dat je ooit klant bent geworden.

Klanten krijgen hierover bericht.
Reputatie 5
Badge +6
Wat Raytje zegt klopt dit is waarschijnlijk de simyaardag en is alleen beschikbaar op het moment dat je een jaar klant bent. Hierover krijg je volgens mij ook een mailtje. Dit is natuurlijk per klant en is bij jou niet het geval maar de anderen wel.

De moderators zullen misschien wel iets met je regelen.

Groet Paul.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Ruitjes.

Wat vervelend dat je onbedoeld internetkosten hebt gemaakt.

Wanneer je als Sim Only klant een jaar gebruik maakt van je abonnement, krijg je van ons 1000 MB cadeau. We vieren dan jouw 'Simyaardag' 😃 De maand waarin je deze gratis databundel krijgt, verschilt daarom per klant.

Jij hebt in mei 2016 al eens een gratis internetbundel van ons gekregen, en komend jaar krijg je dit cadeautje opnieuw. De 1000 MB bundel wordt aan het begin van de maand automatisch aan je abonnement toegevoegd, hierover wordt je per e-mail geïnformeerd.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@Raytje en PaulH, hartelijk dank voor jullie hulp!

Reageer