Ik heb sinds ongeveer een maand geloof ik een nieuwe telefoon, een huawei P30 volgens mij. Dit is de eerste smartphone die ik zelf gekocht heb, hiervoor had ik een Iphone (eerste versie van de 3 of 4). Ik had alleen whatsapp er op staan voor als ik Wifi kon gebruiken, dan hoefde ik niet te smssen. Maar whatsapp was niet meer te gebruiken op die telefoon. Ik heb nooit een internetbundel gehad, en op de vorige telefoon stond dat ook altijd uit. Toen een medewerker voor mij de telefoon had opgestart met mijn simkaart er in ging hij uitleggen hoe de telefoon werkte. Hij had echter niet gezegd dat het internet bij de eerste keer opstarten al direct aan stond. Daar kwam ik later pas achter, en toen heeft hij dit direct uit gezet. Maar de telefoon heeft toen wel een aantal minuten met internet verbonden gestaan. Ik zou denken dat iemand dat zelf moet kunnen aanzetten, in plaats van dat het automatisch aan staat. Er word ook niet voor gewaarschuwd door de telefoon of door de provider. Nou was ik er op tijd achter gekomen en is het €0,32 wat ik moet bijbetalen, en voor een keer is dat wel te overzien, maar vervelend is het wel. Ik wil aangezien ik nog steeds heel weinig verstand heb van de technologie (vaak doet de telefoon dingen die ik helemaal niet snap) voorkomen dat ik weer per ongeluk iets heb aangeklikt waardoor ik data gebruik. Of dat de telefoon het uit zichzelf zou doen. Als ik op het account van Simyo internet uitschakel, kan ik dan wel wifi gebruiken of dat ook niet meer? En hoe kan ik zoiets in de toekomst voorkomen? Ik hoop dat iemand me kan helpen.
Beste antwoord door Jihane
Bekijk originele reactie