.

Beantwoord

Verrast door torenhoge rekening / blokkade sim, wat kan ik doen?

  • 27 July 2020
  • 2 reacties
  • 210 Bekeken

Hallo,

 

Ik heb bij simyo een abonnement voor mijn dochter van 10 afgesloten met een bundel van 2000mb. Ze heeft de waarschuwing smsjes helaas niet begrepen. Nu zijn we helaas “verrast” met een blokkade van de sim kaart vanwege hoog verbruik in korte tijd en een rekening van  317 euro ivm verbruik buiten de bundel! Op de dag van de blokkade helaas pas een bericht in mijn simyo met je internetbundel is bijna op. Nu dus geconfronteerd met een rekening van 317 euro voor 2143 MB buiten de bundel. Bizar! Is hier enige vorm van coulance mogelijk?

Gr. Johan

icon

Beste antwoord door Daisy 28 July 2020, 13:16

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi JohanW,

 

Super onhandig dat de sms'jes over het hoofd zijn gezien. Ik kan me voorstellen dat dit kan gebeuren, ik stuur je nog een privébericht omtrent de kosten. Ik heb in ieder geval haar simkaart gedeblokkeerd en een gratis bundel van 1000MB geactiveerd. 

 

Groetjes,

Daisy

Netjes opgelost, bedankt voor de service!

 

Gr. Johan 

Reageer