.

Beantwoord

Verbinding met netwerk lukt niet. Wat nu?

  • 3 September 2018
  • 6 reacties
  • 196 Bekeken

Op mijn nieuwe mobiel kan ik op geen enkele manier een verbinding krijgen met een netwerk. Ook niet van KPN.
icon

Beste antwoord door Thomas 4 September 2018, 09:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Hoi @Jord

Wordt de simkaart herkend? Telefoon is simlockvrij?
Met pincode geef ik de simkaart 'vrij' en telefoon is ook simlockvrij.
Is het mogelijk om een kruistest te doen? Daarmee sluit je uit of het de sim of het toestel is.
Jouw sim ander toestel, andere sim jouw toestel.
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jord,

Van harte welkom op het Simyo Forum! 🙂

Leuk dat je een nieuwe mobiel hebt. Dat zou natuurlijk nog wat leuker zijn als je ermee kunt (bellen en) internetten.

Zo te zien heeft Friesian je al aangeraden om te testen of het aan je simkaart of de telefoon ligt via een kruistest, top. Wat ik je aanraad om eerst nog even te doen is je instellingen nalopen met onze toestelhulp. Lukt het met de instellingen die je daar vind niet? Dan is een kruistest aan te raden en kunnen we met de uitkomst daarvan je verder helpen.

Hou je ons op de hoogte of het gelukt is?

Dankjewel voor de service Friesian! :)

Groetjes,
Thomas
Beste Thomas en Friesian,

Dank voor jullie adviezen die ik beide heb uitgevoerd met als resultaat een nu werkende simkaart! Toppie!


Groeten Jord
Reputatie 6
Badge +4
Hi Jord,

Namens Friesian en ik heel graag gedaan.

Fijne dag verder!

Groetjes,
Thomas

Reageer