.

Beantwoord

Vanwege hoge kosten in korte tijd hebben we simkaart geblokkeerd, waarom niet eerder?

  • 19 December 2019
  • 2 reacties
  • 336 Bekeken

Vandaag heb ik het bericht ontvangen dat vanwege hoge kosten in korte tijd mijn simkaart is geblokkeerd. De kosten (ruim €250,--), ruim een jaar abonnementsgeld. Ik snap dat jullie gaan zeggen dat ik dit zelf eerder had moeten zien en dat jullie mij geattendeerd hebben dat ik buiten mijn bundel ging. Maar jullie hadden de kaart wel eerder moge blokkeren. Nu zijn jullie blij en ik absoluut niet blij.

icon

Beste antwoord door Groentjuh 20 December 2019, 09:36

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9

Jij hebt kennis gemaakt met de regeling "Hoogverbruik”. Deze regeling zorgt ervoor dat je preventief wordt geblokkeerd bij verbruik hoger dan 100 euro per dag en 250 euro per week.

Deze regeling voorkomt dat mensen met rekeningen van duizenden euro's komen te zitten, maar geeft klanten nog wel de mogelijkheid om zonder deze regeling tegen te komen de aansluiting te blijven gebruiken als de bundel op is of in zone 2, 3 en 4 te gebruiken. Bij die laatste kan bellen en gebeld worden gewoon euro's per minuut zijn.

Een moderator (= Simyo medewerker) zal naar jouw specifieke geval kijken. Dat kan een andere klant (Forum expert = behulpzame klant) natuurlijk niet.

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Paul Verbakel,

 

Welkom op het Simyo Forum, ondanks dat je  hier helaas niet terecht bent gekomen onder gewenste omstandigheden.

 

Ik kan heel goed begrijpen dat je hier niet blij mee bent. Niemand is blij om verrast te worden met zo'n hoge rekening! 

Op de vraag die je stelt geeft @ Groentjuh al het meest volledige antwoord. 

Ik zal je een privé bericht sturen zodat we kunnen achterhalen wat de oorzaak geweest kan zijn, hoe je zo'n hoge rekening in het vervolg kunt voorkomen en ook of wij misschien nog iets voor je kunnen betekenen. 

 

@ Groentjuh Bedankt voor je reactie!

 

Groetjes,

Tessanne 

Reageer