.

[TIP] Dataverbruik en tablet's

  • 15 March 2015
  • 5 reacties
  • 431 Bekeken

Reputatie 5
Badge +10
Ik kom regelmatig de vraag tegen van een tweede simkaart voor gebruik voor de Ipad of een anderen tablet of natuurlijk je laptop.

Hierbij een oplossing en een tip.

Je kunt je telefoon in de HotSpot modes zetten. Dit wil zeggen dat je je telefoon als hotspot gaat gebruiken. 
Bij het gebruik van een HotSpot gaat het verbruikte dataverkeer van je bundel tegeod af. 
Zorg dus, indien je het wilt gebruiken, dat je een grote internet bundel hebt. Bijvoorbeeld een bundel van 4000 mb.

Je stelt via de instellingen je telefoon in als HotSpot.
En logt daarna met je tablet of laptop in op je telefoon HotSpot en je kunt gebruik maken van je bundel.

Zoals ik aangaf moet je een grote bundel hebben omdat een tablet/laptop veel mb's gebruikt.
Je kunt je bundel hiermee dus flink overschrijden. Dit betekend veel extra kosten. Let dus op!


Hopelijk hebben jullie wat aan mijn tip en als er vragen zijn hierover hoor ik die natuurlijk graag.

5 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hey maikel.twinnie,

Wat leuk dat je op deze manier andere klanten van tips voorziet :D
Ik hoop dat anderen er écht iets aan hebben.
Reputatie 5
Badge +10
Ik hoop het ook Ernst.
Vandaar dat ik de tips geef.
Reputatie 3
Badge +7
Ik hoop het ook Ernst.
Vandaar dat ik de tips geef.


Erg handig. We waarderen het enorm 🙂
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Ali,

Het is inderdaad erg handig.
En de vraag komt wel eens voor op het forum.

Willen jullie hier misschien een sticky van maken zodat dit topic bovenaan staat en mensen hem nog sneller zullen vinden?
Reputatie 3
Badge +7
Hoi maikel.twinnie,

Heel fijn dat je de klanten van tips wil voorzien! Een topic sticky maken gebeurt heel zelden.
Daarvoor moet de vraag wel héél vaak gesteld worden;)
Als je de vraag voorbij ziet komen, kun je wel direct naar dit topic linken.
Wel zo slim:$

Reageer