.

Beantwoord

Te snel door 500MB heen

  • 12 July 2013
  • 4 reacties
  • 534 Bekeken

Badge
hoi.. ik heb een 500 mb abbo bij simyo
en ik gebruikte voorheen nog geen 200 mb per maand met een samsung galaxy ace mobieltje
nou heb ik een samsung galaxy S2 gekocht.. en nu vliegen me mb's er doorheen..
kan iemand van simyo zien waar dat dataverbruik vandaan komt.. want ik heb me tel nu al tien keer doorzocht.. maar kan niets vinden..

groet steve
icon

Beste antwoord door Natascha 15 July 2013, 09:52

Bekijk originele reactie

4 reacties

Reputatie 7
Badge +9
De mensen van Simyo kunnen alleen zien wanneer er dataverbruik heeft plaatsgevondem en hoe veel. Waar het verbruik door wordt veroorzaakt is niet te achterhalen want alle MBs die ze registreren zien er hetzelfde uit (om het maar eens zo te zeggen).
Badge +1
Er zijn apps beschikbaar die je verbruik per app bijhouden weet alleen niet hoe dit heet voor een android (gebruik zelf iOS) maar google even en je vind het vast wel het kan zijn dat je toch ongemerkt een app op de achtergrond hebt draaien, er zijn ook aps die je internet verbreekt als je boven een door je zelf ingesteld plafon komt
Reputatie 3
Badge +9
Je zou watchdog 3g kunnen proberen. Ik heb deze zelf ook en geeft heel veel info.
Als deze te ingewikkeld is heeft kpn ook een app.
Badge +6
hoi.. ik heb een 500 mb abbo bij simyo
en ik gebruikte voorheen nog geen 200 mb per maand met een samsung galaxy ace mobieltje
nou heb ik een samsung galaxy S2 gekocht.. en nu vliegen me mb's er doorheen..
kan iemand van simyo zien waar dat dataverbruik vandaan komt.. want ik heb me tel nu al tien keer doorzocht.. maar kan niets vinden..

groet steve


Hoi Steve de Graan,

Zoals Scotsman al aangeeft mag Simyo niet inzien wat je op het internet doet. Het enige wat wij mogen is je laten zien op welke dagen en tijdstippen je gebruik hebt gemaakt van het internet. Wellicht is het handig om een app te downloaden zoals Erickiel en Martijn® aangeven. In dit topic kan je lezen wat er voor internet verbruik kan zorgen.

@ Scotsman, Erickiel & Martijn® bedankt voor het meedenken.

Reageer