.

Beantwoord

Stopt mijn internet automatisch?

  • 26 April 2019
  • 2 reacties
  • 369 Bekeken

Badge
Hoi
ik heb 2500 uit 4000 GB over en vroeg mij af of ik een waarschuwing krijgt, wanneer het op is- stopt het gewoon of is er risico dat het automatisch doorloopt tegen hogere kosten?
grt, Marianne
icon

Beste antwoord door Groentjuh 26 April 2019, 12:03

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo krijg je twee waarschuwingen per SMS verstuurd:
  • de eerste krijg je als 80% van de bundel verbruikt is.
  • de tweede krijg je als 100% van de bundel verbruikt is.
Na de tweede waarschuwing is internetten nog steeds op volle snelheid mogelijk. Je betaald dan echter wel per MB. Op dit moment is het tarief (zie onderaan "Wat gebeurt er als mijn bundel op is?") daarvoor €0,15 per MB.

Je kunt via Mijn Simyo altijd internet op je mobiel uitzetten. Dan staat het netwerk niet meer toe, dat je met je mobiel het internet op gaat. Dit werkt beter en is veiliger dan het uitzetten via de opties van je mobiel.

Ook kun via Mijn Simyo voor 5 euro 500MB extra kopen. Zo'n bundel lost echter niet de kosten op van MBs, die je reeds buiten de bundels hebt verbruikt. Koop zo'n bundel dus voordat je helemaal door je bundel bent (of zet via Mijn Simyo internet op tijd uit)!

Daarnaast raad ik aan om deze blogs te lezen:
Reputatie 5
Badge +4
Hoi mvenema,

Welkom terug op het Simyo forum!

Goed dat je dit even navraagt. Zoals Groentjuh al heeft aangegeven, krijg je bij 80% en 100% een waarschuwing per sms! Daarna is het verstandig om de optie 'internet' uit te schakelen via Mijn Simyo of MB's bij te kopen. 🙂

Lees vooral de blogs even door die Groentjuh al stuurde!

Groetjes,

Kevin

Reageer