.

Beantwoord

Staan mijn internetinstellingen juist?

  • 9 January 2017
  • 7 reacties
  • 456 Bekeken

hallo ik heb net een internetbundel gekocht en morgen word hij geactiveerd maar wat bedoelen jullie met zorg dat je internet uit staat? en moet je die internet instellingen instellen om je internet bundel te kunnen gebruiken?
icon

Beste antwoord door Sean 10 January 2017, 13:54

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +6
Wat ze bedoelen is dat je gemakkelijk ongewild internet gaat gebruiken als je internet op of je telefoon of Mijn simyo nog aan hebt staan. Dit is erg vervelend als je het internet niet gebruikt.

Als je dan toch internet gaat gebruiken zou ik erg aanraden een app te downloaden die je data beheerd zoals Opera Max of DataEye.

Groet Paul.
Oke dankjewel maar als ik morge mijn internet bundel heb met 1000mb heb ik moet ik dan wel internetten in nederland aan zetten
Reputatie 5
Badge +6
Ja Jacob anders kan je niet internetten, maar het mailtje is bedoelt om onnodig verbruik wat je niet door hebt te voorkomen. Dus in jouw geval hoef je er niet te veel op te letten vooral omdat je het dus gaat gebruiken en ook 1000mb hebt wat redelijk veel is. Om toch verloren mbs te voorkomen zou ik alsnog wel een app downloaden zoals ik al zei.

Groet Paul.
Oke dankuwel voor de hulp gr jacob
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Jacobbangers,

Welkom op het Simyo forum.

Wat leuk dat je gebruik gaat maken van een internetbundel. Wij waarschuwen klanten die overstappen van Prepaid naar een Sim Only abonnement altijd dat hun internetoptie aanstaat, omdat niet elke abonnee gebruik maakt van een internetbundel.

Op jouw aansluiting staan de internetinstellingen nu aan. Je maakt op dit moment gebruik van een internetbundel van 500 MB. Had je liever een 1000 MB bundel gehad? Je kunt dit namelijk maandelijks aanpassen via Mijn Simyo >Instellingen >Abonnement.

PaulH geeft nog een goede tip om data te besparen 😃 Mocht je internetbundel toch opraken, dan ontvang je van ons een real-time waarschuwing op het moment dat je databundel voor 80% en 100% is verbruikt. Je kunt op dat moment extra MB's aanschaffen of je internetoptie tijdelijk uitzetten via Mijn Simyo >Instellingen >Netwerkinstellingen.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Sean

@PaulH, bedankt voor je reacties!
Bedankt voor alle hulp en t is gelukt
Badge +7
Hoi jacobbangers,

Wat fijn dat het is gelukt! Als je nog andere vragen hebt, zien we je graag weer terug op het forum :)

Groetjes,
Samantha

Reageer