.

Sms van simpel dat ik 80% van mijn bundel heb verbruikt?

  • 22 October 2014
  • 5 reacties
  • 790 Bekeken

Badge
Ik krijg een sms dat ik 80procent van mijn
Internetbundel zou hebben verbruikt. Ik heb gelijk mijn verbruik gecheckt op mijn simpel app. Daar heb ik zoals verwacht slechts 10 procent verbruikt Hoe kan dit nu ?

5 reacties

Badge +6
Hoi staakje,

Allereerst ben ik benieuwd of je met deze vraag wel op het forum van de juiste provider bent beland? Wij zijn namelijk niet Simpel, maar Simyo? :)

Ik heb even naar je aansluiting bij ons gekeken en zie dat je zo'n 20MB van je Internetbundel 200 hebt gebruikt, oftewel inderdaad 10%.

Maar wij sturen sowieso geen sms'jes op 80%, alleen op 50% en 100% en ik heb het even gecheckt: voor deze maand hebben wij, Simyo, je geen sms gestuurd? 😕

Ik hoor het graag van je of je van ons een sms hebt ontvangen of dat het misschien om een andere aansluiting gaat? 🙂
Hallo,

even een reactie op je antwoord Kim:
Mij valt de laatste tijd ook op dat ik smsjes krijg met; ''je hebt 80% van je internetbundel verbruikt'' ...
Terwijl ik normaal ook alleen smsjes kreeg met ''50% verbruikt''..
Beetje vreemd...?
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Fraann, welkom op het Simyo forum!

Sinds kort worden er geen sms'jes meer verstuurd bij 50% verbruik, maar bij 80%.
Dit hebben we veranderd omdat al sinds een tijdje deze sms'jes niet meer met een vertraging verstuurd worden én het nu mogelijk is om MB's bij te kopen op Mijn Simyo.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd voor je?
Ohhh okee, bedankt!
Reputatie 5
Badge +11
Ohhh okee, bedankt!
Graag gedaan 😃

Reageer