Beantwoord

Simyo app registreert extra aankoop MB's niet?

  • 29 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 253 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties

Ik heb gisteren op de simyo app 100% zeker extra MB’s aangeschaft aangezien ik over mijn bundel heen zat, nou is dit helemaal niet geregistreerd. Ik heb nu 100 euro aan kosten, heb zojuist weer geprobeerd om deze 500 MB aan te schaffen maar het werkt helemaal niet op de app?

icon

Beste antwoord door Bas 30 oktober 2019, 10:41

Hoi Cykk, 

Welkom op ons forum! :blush:

Dat is wel flink balen, dat je geen extra internetbundel kunt kopen via onze app. Zou je daar misschien een screen recording van kunnen maken? Dan kunnen we er even naar kijken! :smile:

Ik snap wel dat het niet de bedoeling was om deze extra kosten te maken. Daar kunnen we wel iets aan doen! Check zo even je privéberichten :wink:

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes,
Bas

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hoi Cykk, 

Welkom op ons forum! :blush:

Dat is wel flink balen, dat je geen extra internetbundel kunt kopen via onze app. Zou je daar misschien een screen recording van kunnen maken? Dan kunnen we er even naar kijken! :smile:

Ik snap wel dat het niet de bedoeling was om deze extra kosten te maken. Daar kunnen we wel iets aan doen! Check zo even je privéberichten :wink:

Kan ik je in de tussentijd nog ergens anders mee helpen? 

Groetjes,
Bas

Reageer