.

Beantwoord

Sim Only abonnement aanvullen met mobiel internet, hoe gaat dat?

  • 27 March 2015
  • 7 reacties
  • 136 Bekeken

Badge
Beste lezer,
Ik ben al jaren een tevreden sim only gebruiker, nu wil ik dit aanvullen met mobiel internet, mijn vraag in deze, zijn dit dan 2 aparte abonnementen? en wanneer gaat mobiel internet abonnement in? zijn hier kosten aan verbonden? graag jullie antwoord groet.
icon

Beste antwoord door maikel.twinnie 27 March 2015, 18:58

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo Watje,

Je wilt mobiel internet gaan afnemen.
Wat leuk.
Indien je hem morgen nog aan zet wordt het bedrag xx/31*resterende dagen van de maand.
De volgende maand betaal je het normale tarief.

Aan het wisselen van je bundel zijn geen kosten verbonden!
Het zijn geen aparte abonnementen in de zin van "Die moet ik apart opzeggen".

Heb ik je zo goed geholpen? Heb je nog anderen vragen?
Badge
Heb toch nog een aanvullende vraag, ik ben geen veel beller vandaar een abonnement van €3,- alleen voor het bellen. Blijft dit bedrag het zelfde of moet ik nu €4,- gaan betalen omdat ik een nieuw abonnement afsluit.
Ik begrijp dat het internetabonnement hier nog boven op komt, groet Wantje
Reputatie 7
Een 'voorzichtige' reactie... Je zult je 3 euro belbundel behouden, want deze verandert niet. Je voegt tenslotte alleen iets toe.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Wantje,

Mijn forum vriend geeft het al aan.
Je pakt alleen een extra bundel. Je belbundel blijft ongewijzigd.
Je krijgt wel, indien je een internet bundel pakt, een hoger maand bedrag. Dit komt door de extra kosten van de internet bundel.

Fijn dat we je zo goed hebben kunnen helpen!:D
Reputatie 4
Badge +10
Hoi wantje,

Leuk om te lezen dat je een tevreden Sim Only gebruiker bent 🙂 Ik zie dat maikel.twinnie en RicoK je al goed hebben geholpen.
Je hebt inderdaad geen apart abonnement, maar je hebt één abonnement met een belbundel en een internetbundel.

Je kunt je internetbundel wel apart stopzetten, net zoals je deze apart aanvraagt op Mijn Simyo. Je vraagt je internetbundel aan op Mijn Simyo onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart > Mijn abonnement aanpassen 😳 Wanneer je deze aanvraagt, dan gaat die gelijk in. Daarbij blijft de abonnementsprijs van je Belbundel 100 hetzelfde. Zoals RicoK zegt, voeg je alleen een internetbundel toe 😉 Je belbundel wordt verder niet veranderd.

Heb je hier nog vragen over?

@maikel.twinnie & RicoK; dank jullie wel voor de goede hulp!
Badge
Dank je wel Maikel Twinnie Ricok en Naomi voor de duidelijke uitleg, ook dit maakt simyo interessant vooral voor de iets oudere gebruiker!
Reputatie 5
Badge +11
En jij bedankt voor je complimenten, wantje 😃

Reageer