.

Vraag

Saldo opvragen en foutmelding whats app

  • 19 March 2012
  • 5 reacties
  • 730 Bekeken

Badge
Hoe kan ik in hemelsnaam mijn saldo checken? Ik heb een simonly abonnement en de simkaart in een blackberry bold 9700.
Uit internet kwam ik wel dat ik het op de site zou moeten kunnen zien, maar kan het nergens vinden.
Daarbuiten doet het internet ook vreemd, wil niet op whats app en ping. Krijg foutmelding java.io.ioexception.
Kan iemand mij asjeblieft helpen? Smijt hem bijna uit het raam!

5 reacties

Badge
Als je internet heb is het alleen naar de simyo site surfen en zorgen dat je browser je nummer en ww onthoud, dan kan je binnen 5 sec je saldo zien denk ik. En over je ping, heb je wel de blackberry internet en niet de gewone geactiveerd? Ping en email werkt niet op de gewone internet. Over je whatsapp moet je miss java downloaden of updaten?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ishana,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt het resterende tegoed inzien door in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl met je mobiele nummer en wachtwoord. Nadat je bet ingelogd kun je onder het tabblad 'Overzicht' het resterende tegoed zien. Volgens ons systeem heb je geen internetbundel gekoppeld aan je abonnement. Om gebruik te kunnen maken van datadiensten met je Blackberry raden wij je aan om een Blackberry bundel toe te voegen aan je abonnement. Dit kun je ook doen op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Overzicht'. De Blackberry bundel kun je na het toevoegen direct gebruiken.

Groetjes,

Manisha
Badge
Beste Ishana,

Welkom op het Simyo forum!
Je kunt het resterende tegoed inzien door in te loggen op de persoonlijke pagina op www.simyo.nl met je mobiele nummer en wachtwoord. Nadat je bet ingelogd kun je onder het tabblad 'Overzicht' het resterende tegoed zien. Volgens ons systeem heb je geen internetbundel gekoppeld aan je abonnement. Om gebruik te kunnen maken van datadiensten met je Blackberry raden wij je aan om een Blackberry bundel toe te voegen aan je abonnement. Dit kun je ook doen op je persoonlijke pagina onder het tabblad 'Overzicht'. De Blackberry bundel kun je na het toevoegen direct gebruiken.

Groetjes,

Manisha


Hoi, ik wil gewoon internetten via de wifi. Omdat ik toch weinig internet en als ik het al doe gewoon thuis of op college. Maar kan ik nu niet perongeluk op internet van Simyo? Ookal heb ik geen internet abbo, want als dit perongeluk gebeurd zal dat wel duur worden.
En hij wil wel gewoon op internet maar bij whats app geeft hij foutmelding java.io.IOEexception.. Help?
Reputatie 2
Badge +4
Beste Ishana,


Om te voorkomen dat je toestel van Wifi overschakelt naar het Simyo netwerk kun je de optie internet op de mobiel uitzetten. Je kunt dit doen onder het tabblad 'Gegevens & Instellingen' op je persoonlijke pagina. Helaas kunnen we je niet van dienst zijn met de whatsapp problemen. Wij raden je hiervoor aan om een e-mail te sturen naar de Whatsapp helpdesk.

Groetjes,

Manisha
Badge
Als je "dataverkeer" uitzet op je telefoon wordt er geen gebruik gemaakt van het 3G netwerk en internet je dus niet via een aanbieder van mobiele telefonie en mobiel internet. Je kan dan wel van WiFI gebruik maken.

Reageer