.

Beantwoord

Hoe lang kan ik mijn prepaid zonder beltegoed gebruiken?

  • 19 September 2017
  • 2 reacties
  • 2233 Bekeken

  • Beginner
  • 0 reacties
Als mijn prepaid tegoed verbruikt is, ben ik dan nog wel bereikbaar voor INKOMENDE gesprekken? Indien ja, hoelang is dat ? (stel ik ben lang op vakantie, geen mogelijkheid tot opwaarderen)
icon

Beste antwoord door franswon 19 September 2017, 17:05

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi FCB,

Je prepaid vervalt als je er zelf 6 maanden geen gebruik van hebt gemaakt. Inkomende gesprekken vallen in dit geval niet onder gebruik. Bellen, SMS-sen, Opwaarderen en Internetgebruik wel.
Als je prepaid dus nog geldig is kan je nog wel gebeld worden in de genoemde termijn.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi FCB,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂 Goed dat je dit nog even bij ons checkt, je wilt natuurlijk wel weten waar je aan toe bent.

Je aansluiting en beltegoed zijn in principe onbeperkt geldig mits je eens in de zes maanden belt, sms't, internet gebruikt of opwaardeert. Wat franswon hierboven aangeeft klopt helemaal, op het moment dat je geen beltegoed meer hebt kun je wel nog gebeld en ge-sms't worden door anderen. Houd dan natuurlijk wel rekening met de zes maanden waarin je je nummer actief kunt houden. Op het moment dat je aansluiting voor bijna zes maanden niet is gebruikt, sturen we je per e-mail een herinnering. Zo kun je er op tijd voor zorgen dat alles gewoon actief blijft.

Heb je hier nog vragen over?

@ franswon, dank je wel!

Groetjes,
Els

Reageer