.

Beantwoord

Hoe zet ik mijn internet aan?

  • 18 October 2017
  • 4 reacties
  • 304 Bekeken

Badge
ik heb 3 dagen geleden via de mijnsimyo app een prepaid internet bundel van 5 euro gekocht. hoe zet ik die aan zodat ik op het internet kan waar geen wifi is?
icon

Beste antwoord door Ray 18 October 2017, 13:07

Bekijk originele reactie

4 reacties

Er is sprake van gewoon beltegoed naast het tegoed van de internet bundel?

Staat de de internet optie aan op je MijnSimyo?

Controleer of je APN instellingen juist staan door middel van toestelhulp

Na eventuele wijzigingen de telefoon herstarten.
Badge
Hoe kan ik zien of de internet optie aan staat.
Mijn mobiel staat niet bij merken (het is een one plusone) ik heb wel beltegoed naast het tegoed van mijn internet
Dat kun je, zoals ik al schreef, zien op je MijnSimyo.

Op je MijnSimyo ga je naar instellingen > netwerkinstellingen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M. P.,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat jammer dat het niet meteen lukte om te internetten via mobiele data! Ik zie inderdaad dat je een internetbundel hebt gekocht van 150 MB's. Ik zie ook dat je gisteren je internetoptie aan hebt gezet op Mijn Simyo 🙂 Dat heb je gedaan door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Netwerkinstellingen. Netjes! Daarmee open je de poorten om te kunnen internetten via mobiele data.

Wat ook belangrijk is, is dat je je internet aanzet op je mobiel. Meestal doe je dat door op je mobiel te gaan naar Instellingen en dan naar Mobiele data. Je kunt daar dan je 3G inschakelen. Ik zie ook dat het intussen gelukt is om mobiel internet te verbruiken! Ik ben blij dat het goed is gekomen. Wat was de oplossing voor jou? Het aanzetten van je internet op Mijn Simyo?

Trek je aan de bel als je nog een andere vraag hebt?

@ Ray, dankjewel voor je hulp!

Groetjes,
Jihane

Reageer