.

Beantwoord

prepaid internet in buitenland. Kan dit?

  • 7 April 2016
  • 4 reacties
  • 194 Bekeken

Ik heb a.s. maandag internet nodig op mijn mobiel, maar ik ben dan in Belgie. Hoe moet dat want ik zie dat prepaid internet het niet doet in Belgie.
icon

Beste antwoord door Anonymous 7 April 2016, 10:43

Bekijk originele reactie

4 reacties

Je zou een Belgische sim kunnen aanschaffen of Wi-Fi gebruiken.

Misschien zou je eens kunnen kijken of maand opzegtermijn sim only iets voor je is. Dan zou wanneer nodig je ook Internet in het buitenland gebruikt kunnen worden.

Suuk 6

Edit 2-11-2018:
We blijven ons almaar ontwikkelen, waardoor de informatie die in dit topic staat niet helemaal meer klopt. Het is nu namelijk wel mogelijk om te internetten in het buitenland met een Prepaid aansluiting. Meer informatie daarover vind je hier.
Dankjewel voor je reactie., Denk dat ik dat maar ga doen.
Vanwege privacy is het niet aan te bevelen om je 06-juh als gebruikersnaam te kiezen.
Geef in dit topic aan welke naam je wilt dan past de moderator het voor je aan naar jouw gewenste naam..
:)

Graag gedaan..
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Devin,

Welkom op het Simyo Forum.

Zoals je ziet heb ik je forumnaam aangepast. Friesian geeft het al aan, het is niet heel verstandig om je telefoonnummer als gebruikersnaam in te stellen. Mocht je de naam die ik heb gekozen niet leuk vinden, laat het dan even weten. Ik pas het dan alsnog aan naar een naam die jij graag wilt.

Friesian geeft je verder ook goed antwoord op je vraag. Het is inderdaad niet mogelijk om gebruik te maken van internet in het buitenland met een Prepaid. Je kunt natuurlijk wel gebruik maken van wifi. Let op dat als je tijdelijk een Sim Only abonnement aanschaft, je de kosten voor in het buitenland buiten je bundel betaalt. Wifi of een Belgische simkaart lijken mij de beste oplossingen.

@Friesian, bedankt voor je hulp :)

Groetjes,
Angela

Reageer