.

Beantwoord

Ongebruikte MB's niet kunnen meenemen. Waarom is dat?

  • 4 January 2017
  • 4 reacties
  • 280 Bekeken

Ik kocht een maand geleden 1000 MB dataverkeer. Ik heb niets eens de helft verbruikt en mijn ongebruikte MB's zijn verdwenen...... Waarom kan ik mijn onverbuikte MB's niet meenemen......???
icon

Beste antwoord door Asma 4 January 2017, 16:32

Bekijk originele reactie

4 reacties

Omdat je bundels koopt met de geldigheid van een maand.

https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/prepaid-internet-120
Absoluut belachelijk en zeer klantonvriendelijk. Wanneer ik mijn bundel niet verbruik mag ik die kosteloos inleveren en ga je er per ongeluk overheen moet je zwaar betalen. Meten met twee maten noem ik dat
Beide,
Is misschien wel belachelijk maar jullie zijn er zelf mee akkoord gegaan.

Rick,
Je betaald overigens geen boete maar een voorschot op de rekening. Dat je word afgesloten is een maatregel die o.a. ter bescherming van de klant is. Om te voorkomen dat de kosten nog meer oplopen.


Eddie,

Simyo geeft het duidelijk aan.

Alles staat vastgelegd op de service pagina's, tarieven pagina's en voorwaarden.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Eddiedinho,

Welkom op het Forum!

Ik vind het erg vervelend dat er onduidelijkheid is ontstaan over de geldigheid van je internetbundel.

Alle bundels die wij aanbieden zijn één maand geldig. Als de nieuwe maand ingaat, dan komt je oude bundel automatisch te vervallen en gaat je nieuwe bundel in.

Op het moment dat jij je bundel overschrijdt, dan krijg je tijdig een waarschuwingssms. Zodra je 80% en 100% van je bundel verbruikt, houden je hiervan op de hoogte. Als de bundel helemaal op is, geven wij als advies om extra MB's aan te vragen. Je betaalt dan € 5,00 voor 500 extra MB en de extra MB's gaan gelijk in. Op deze manier voorkom je hoge kosten buiten je bundel.

Laat je het mij weten als je hier vragen over hebt?

@ Raytje, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer