Vandaag tot de ontdekking gekomen, voor het eerst sinds 2-3 jaar dat ik bij jullie een abonnement heb, dat ik zo'n €25 buiten m'n internetbundel heb verbruikt. En wel in een half uur tijd!
Zonder actief te zijn op mijn iPhone kreeg ik een sms vanmiddag dat mijn internetbundel voor 80% is verbruikt. Vreemd, een uur geleden had ik nog ruim 200mb. Maar geen probleem dacht ik, over 7 dagen gaat mijn nieuwe tegoed in. Voor de zekerheid toch even gekeken of er geen apps open stonden die mogelijk gebruik maakte van internet, dit was niet het geval. Telefoon inmiddels weer weggestopt en nog geen half uur later nog een sms: "je internetbundel is op".
Nu werd het wel heel vreemd, alle apps waren nog steeds afgesloten, en telefoon niet in gebruik.
Mobiel internet direct uitgezet en 's avonds op wifi gekeken naar het verbruik. Blijkt er om de 10 minuten zo'n 59mb verbruikt te zijn, en dat een paar keer.
Nu een hoge rekening van kosten buiten de bundel, en geen internet meer voor de komende week. In de 2 a 3 jaar dat ik abonnee ben bij simyo heb ik dit nog niet eerder meegemaakt! Ik wil dan ook graag een oplossing...
Beste antwoord door Ilias
Bekijk originele reactie