.

Beantwoord

Onbeperkt internet


Beste simyo klanten en medewerkers,

Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand. Ik ben nu enkele jaren klant bij Simyo en heel tevreden, maar de verleiding om over te stappen wordt zo wel groot. Voor ongeveer evenveel geld krijg je alles onbeperkt...

komt Simyo ook snel met onbeperkt bundels?
icon

Beste antwoord door Jihane 23 May 2017, 10:40

Bekijk originele reactie

71 reacties

ik zit met zelfde probleem, ik heb ook al jaren een tevreden klant maar hier begint het ook te jeuken.
ik hoop dat jullie dit toch op hele korte termijn gaan invoeren anders ben ik misschien toch genoot zaak over te stappen.

ik zou het jammer vinden om bij jullie weg te moeten gaan.
Badge
Bravo medeklanten dat jullie de moeite nemen om de beperktheid van de maximale bundel nog eens aan te snijden. De laatste keer dat dit werd gedaan was het antwoord van de Simyo medewerker niet erg hoopgevend, want 'Simyo richt zich op een andere doelgroep'. Nou is er wel verschil tussen onbeperkt internet en een grotere bundel van 6tot 10Gb (waar ikzelf behoefte aan heb), maar het lijkt me in ieder geval sterk dat Simyo de krachtige trend van meer datagebuik kan negeren. Want zoals wij als klanten drie keer nadenken voordat we weggaan (want verder zijn wij immers prima tevreden), krijgt Simyo ons als klant heel lastig terug zodra wij eenmaal weg zijn. Ik ben benieuwd!
Simyo kan wel een andere doelgroep aan willen spreken, maar ook hun zullen twee keer nadenken als ze de onbeperkt internet bundels op de vergelijk sites tegenkomen. Simyo kan niet achterblijven toch?
Beste simyo klanten en medewerkers,

Verschillende providers komen met onbeperkt internet, bellen en sms binnen de hele EU. De prijs hiervoor is slechts €25,00 per maand.


Met verschillende bedoel je T2.. ;-)

Alhoewel ik mij wel kan vinden in de wensen van mede klanten die veel MB's verbruiken, zal er ook redelijkerwijs rekening gehouden moeten worden dat het niet zomaar even kan. Er moet namelijk wel voldoende animo zijn bij klanten voor zulke bundels. Stel je hebt 100.000 klanten en 100 willen dat graag dan denk ik dat het te weinig zal zijn. Daarbij zal het voor een bedrijf als Simyo natuurlijk wel iets moeten opleveren.

Simyo is nu onlangs al begonnen met het leveren van de onbeperkt bel / sms bundel. Er is dus hoop. 🙂
Reputatie 7
Badge +9
Bij Simyo zit je met onbeperkt en 4GB (hoogste bundel) al boven die 25 euro. Ik ben zelf ook heel benieuwd naar de tegen-aanbiedingen van het rode en groen kamp. Deze aanbiedingen van het roze en het schapen-kamp zijn heel aantrekkelijk!

Simyo zie ik niet zo snel hier achteraan gaan, maar misschien gaat het gewoon dezelfde kant op als vaste internet verbindingen; Overal onbeperkt, maar de snelheid en klantenservice is anders bij alle providers.
Reputatie 4
Badge +4
Ik ben in ieder geval blij dat meer klanten dit aankaarten. Hoe meer mensen hier melding van maken, hoe groter de kans dat @Simyo hier serieus werk van gaat maken.

Overigens vermoed ik dat zulke datalimieten in de nabije toekomst geen serieuze optie zijn bij Simyo, maar dat neemt niet weg dat dat wellicht kan veranderen wanneer (heel) veel klanten hierover gaan informeren.
Reputatie 7
Badge +6
Misschien is het een idee dat simyo een enquête per mail houdt onder haar klanten,waar hun behoeftes liggen in dit verhaal?
Reputatie 5
Badge +6

Met verschillende bedoel je T2.. ;-)


Hey Ray,

het is niet alleen bij T2.
Zie hier: http://onbeperktmobielabonnement.nl/vergelijk-nu?min=99999&mb=99999
Dat is dus Robin Mobile, Tele2 en T-Mobile.

Echter zie ik nog steeds niet waarom iedereen zoveel wil gebruiken. Je kunt met 4GB al 4 of meer films kijken. Hoe je dit normaal opkrijgt snap ik dus echt niet.
Daarbij zit je toch vaak ook op WiFi.

Groet Paul.
Badge
Nou Paul, ik gebruik voor mijn werk bijvoorbeeld regelmatig Google maps en dat vreet best wel bites. Je hoeft dus echt geen netflix fanaat te zijn om behoefte te hebbem een een grotere bundel.
Reputatie 4
Badge +4

Met verschillende bedoel je T2.. ;-)


Hey Ray,

het is niet alleen bij T2.
Zie hier: http://onbeperktmobielabonnement.nl/vergelijk-nu?min=99999&mb=99999
Dat is dus Robin Mobile, Tele2 en T-Mobile.

Echter zie ik nog steeds niet waarom iedereen zoveel wil gebruiken. Je kunt met 4GB al 4 of meer films kijken. Hoe je dit normaal opkrijgt snap ik dus echt niet.
Daarbij zit je toch vaak ook op WiFi.

Groet Paul.


Hi Paul,

Je vergeet dat je 'maar' 4GB voor een heel maand hebt. Dat is tegenwoordig binnen no-time op. Vooral omdat het 4G netwerk van KPN vele malen sneller is dan de meeste Wifi-netwerken.
Weet ik Paul, maar die €25 is bij T2.. 😋

Vraag trouwens maar eens aan Angela hoeveel MB's zij er door heen jaagt... Dat is bizar.. 😉
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Ik hoor jullie. Ik snap ook dat voor sommige mensen zelfs onze grootste bundel niet groot genoeg is. Zeker met de trend richting onbeperkte bundels is dit een logische reactie. Wat Ray zegt klopt: onze onbeperkt bellen-bundel bestond tot voor kort ook nog niet. We weten niet wat de toekomst gaat brengen. Wel kan ik zeggen dat er altijd nagedacht wordt over het veranderen of uitbreiden van de bundels, zodat iedereen hier blij mee is.

Daarom spoor ik jullie ook zeker aan om dit te blijven aangeven. Ik ga dit op onze 'Wall of Change' hangen, zodat de betreffende afdelingen nogmaals weten dat hier vraag naar is. De 'Wall of Change' is een wand waar ideeën en suggesties opgehangen worden.

Dank voor de feedback :)

Groetjes,
Jihane
Reputatie 4
Badge +4
Jihane,

Volgende keer als ik @Simyo HQ ben dan neem ik wel een mooie poster mee betreffende dit onderwerp voor jullie Wall of Change 😛
Reputatie 7
Badge +6
Als er nog plek is....😁
Reputatie 4
Badge +4
Als er nog plek is....😁
Sommige dingen hebben voorrang he.. Plak het gewoon over alles heen 😛
Reputatie 7
Badge +10
We maken gewoon plek ;)

@PaulH & Ray, ik gebruik per maand zo'n 25GB, met mijn bundel van 20GB heb ik hier dus niet genoeg aan. Gelukkig mag ik vanaf 1 juni 50GB gebruiken. Dat zou dus goed moeten komen ;)

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +6
Bundel van 20 gb niet bij simyo dus!?
Reputatie 7
Badge +10
Klopt! Ik heb een abonnement bij onze groene moeder maar, ook een Simyo Prepaid 🙂
Reputatie 7
Badge +6
Oké dan😀
Reputatie 5
Badge +6
Hey Angela,

ik begrijp dus dat jij alles opmaakt. En 4GB voor jou lange na niet genoeg is.
Ik ben dan wel benieuwd waardoor dat jij dat opmaakt. Heb je grote apps die het opmaken?
Later ga ik denk ik ook over op dataabonnementen omdat je in de toekomst altijd online moet zijn natuurlijk maar zoveel gebruiken, kan ik met mijn hoofd nog steeds niet bij.
Als ik kijk gebruik ik max 7 GB over wifi per maand.

Groet Paul.
Reputatie 4
Badge +4
Ligt ook aan leeftijd, werk, hobbies e.d. denk ik Paul.
Elke dag een uur in de trein en een aflevering van je favo serie Netflixen en je MB's vliegen er door heen.. 😃
@ahmed_a
Leg me dat eens uit terwijl ik nog uhhh 35 ben en volgende maand 45 wordt... :P

@Ray
Schijnt ook met Twitter voor te komen. 🙂
Reputatie 7
Badge +10
@PaulH, laat ik beginnen met het feit dat ik thuis mijn wifi nooit aan heb staan. Deze verbinding laat nog wel eens te wensen over en ik verkies dan liever mijn snelle 4G verbinding. Verder werk ik nog wel eens op stations of in de trein. Deze wifi-punten zijn helemaal niet goed of stabiel. In dat geval werk ik op mijn databundel.

Dat zijn kleinigheidjes vergeleken met mijn tijd in de trein. Precies zoals Ray aangeeft. Ik zit elke dag 1 uur in de trein om van huis naar werk te komen en dan ook nog 1 uur terug. Even geen rekening houden NS en de eventuele vertragingen. Soms lees ik lekker een boek en blijft m'n bundel gevuld. Maar meest van de tijd kijk een een serie via Netflix of de nieuwste video van bepaalde YouTubers/Vloggers die ik volg op YouTube. En dan gaat het hard. Dan gebruik ik ook nog eens veel SnapChat en Facebook.

Om een voorbeeld te geven: op 5 mei heb ik mijn gegevens in mijn telefoon gereset. Ik heb vanaf dat moment 1,5GB aan SnapChat gebruikt, 1,1GB aan Safari, 5,9GB aan YouTube en 8GB aan Facebook. En zo gaat het elke maand 😉
Geinig om te lezen en vergelijken, ik gebruik amper 500 MB. Das dan voor een echie iets minder dan jouw giegelbytes Angela. 🙂

Reageer