.

Beantwoord

Nieuw prepaid internet bundel selecteren lukt niet. Wat nu?

  • 28 July 2016
  • 2 reacties
  • 198 Bekeken

Hallo,

Ik heb 19 juli voor het eerst een prepaid internet bundel gekocht van 100mb. Dit om te kijken hoeveel mb ik nodig heb bij een toekomstig abonnement. Nu kwam ik er achter dat ik per 8-9 dagen 100mb gebruik. Ik neem dus een abonnement van 500mb. Nu is het punt dus dat het internetten mij zo goed is bevallen dat ik eigenlijk nog een bundel van 100mb wil tot ik mijn nieuwe abonnement heb. Hier loop ik ook vast, wanneer ik op een ander bundel klik staat er dat ik pas een andere bundel kan selecteren wanneer deze is afgelopen 17 augustus pas. Is er toch een mogelijkheid om voor die tijd een nieuw bundel te activeren?

Mvg,

Martijn
icon

Beste antwoord door Angela 29 July 2016, 11:59

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dit topic mag gesloten worden!

Op de een of andere manier bleef hij tot ik 1 mb over mijn bundel ging staan op 0/100mb over. Nu ik er 1 mb overheen ben gegaan wat me helaas 26 cent heeft gekost kan ik weer een nieuw internet bundel kopen.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi CCJJVV,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat slim dat je eerst gaat onderzoeken hoeveel MB je precies nodig hebt wanneer je gaat overstappen naar een Sim Only.

Het klopt dat je geen nieuwe bundel aan kunt zetten op het moment dat er nog MB's zitten in de huidige Prepaid internetbundel. Als deze volledig verbruikt is, krijg je deze mogelijkheid wel. Goed dat dit ondertussen ook gelukt is.

De overstap naar Sim Only hoeft overigens ook niet lang te duren 🙂 Zodra jij dit via Mijn Simyo aanvraagt, gaan wij direct aan de slag voor je en word je de volgende dag al overgezet. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Angela

Reageer