.

Beantwoord

Ik kan niet internetten. Ben ik geblokkeerd?

  • 5 February 2017
  • 2 reacties
  • 166 Bekeken

hallo,
ik ben al begonnen met mijn nieuwe abonnement op 1 feb. maar ik heb nog een boete openstaan van januari.
Er staat dat ik die pas op 16 feb. kan betalen.
Ik kan nu niet mijn 3G gebruiken maar mijn sim kaart is al gedeblokkeerd.
Ik kan nu dus niet gebruik maken van mijn verhoging van mb's.
dit vind ik echt zonde.
wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Caspar 6 February 2017, 14:50

Bekijk originele reactie

2 reacties

De facturen van januari verschijnen rond 16 februari 2017. Dit staat er overigens ook gewoon. Pas rond einde van de maand word die geïncasseerd.

Dus als je simkaart is gedeblokkeerd, zal er een andere reden zijn dat je internet het niet doet. Kun je wel bellen / smsen?

Ik zie trouwens dat je een beetje last hebt van autocorrectie, want de vacaturen hoeft je niet te betalen hoor 😛
Reputatie 5
Badge +9
Hoi hannahlipman,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internet het niet deed. Ik heb even je aansluiting erbij gepakt en zie dat je geen achterstallige facturen hebt hoor. De factuur van januari hoeft nog niet betaald te zijn. Dit is dus niet de reden dat jouw internet het deed.

Ik zie dat je al contact hebt gehad en al bent geholpen door een collega van mij. Doet je internet het nu weer?

@Ray bedankt voor je hulp!

Groetjes,
Caspar

Reageer