.

Beantwoord

Nergens internet

  • 16 July 2013
  • 5 reacties
  • 371 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 2 reacties
Hallo,

Sinds ca. 2 week heb ik een abbonoment bij Simyo. Maar ik heb bijna nergens internet. Ik woon dan wel op eht platteland maar afgelopen week was ik bij de TT in Assen en ook daar had ik geen internet.

Heb de internet functie gewoon aanstaan. Bij mijn vorige provider had ik hier nooit last van.

Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Charlene 23 July 2013, 11:39

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +8
Hallo,

Sinds ca. 2 week heb ik een abbonoment bij Simyo. Maar ik heb bijna nergens internet. Ik woon dan wel op eht platteland maar afgelopen week was ik bij de TT in Assen en ook daar had ik geen internet.

Heb de internet functie gewoon aanstaan. Bij mijn vorige provider had ik hier nooit last van.

Hoe kan dit?


Hoi Jorko,

Welkom op het forum:)

Mag ik vragen wat voor toestel je gebruikt? En krijg je helemaal geen verbinding met internet of op sommige locaties niet?

Groetjes, Charlene
Ik heb een samsung Xcover2.

Had laatst wel internet op indrustrieterrein in Leek, maar verder niet veel.
Badge +8
Ik heb een samsung Xcover2.

Had laatst wel internet op indrustrieterrein in Leek, maar verder niet veel.


Hoi Jorko,

Dat klinkt lastig. En dat is ook niet de bedoeling natuurlijk. 😞 Heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen?
Ik heb je internetoptie even opnieuw aan je aansluiting gekoppeld. Ik wil je daarom vragen om je toestel even helemaal uit te schakelen, batterij er ook uit als kan, en dan na een tijd je weer aan te zetten. Dan kan de simkaart zich opnieuw aanmelden op het netwerk.
Ik hoor graag van je of dat resultaat oplevert. Anders ontvang ik ook graag de postcode waar je dit vooral ervaart.

Groetjes,
Charlene
Hoi,

Ik heb gisteravond de simkaart er even uitgehad en nu doet het internet het weer.
Raar maar het werkt gelukkig weer :D

Toch bedankt voor de hulp!

Gr, Joran
Badge +8
Hoi,

Ik heb gisteravond de simkaart er even uitgehad en nu doet het internet het weer.
Raar maar het werkt gelukkig weer :D

Toch bedankt voor de hulp!

Gr, Joran


Hoi Jorko,

Fijn om te horen. Dan heeft de reset geholpen. :)

Groetjes,
Charlene

Reageer