.

Beantwoord

Moeizaam schakelen tussen WiFi en internet, hoe komt dat?

  • 11 June 2015
  • 7 reacties
  • 160 Bekeken

Steeds blijkt de telefoon moeilijk te schakelen van WiFi naar internet. Ik heb dan thuis bijv WiFi gehad en ga dan de deur uit. Er blijkt dan geen 3G te zijn. Geen mails, apps e.d. Zet ik mijn telefoon uit en weer aan dan is er alsnog internet. Heb een nieuwe iPhone gekocht oa vanwege dit probleem, maar probleem blijft. Moet ik een vervangende simkaart aanvragen?
icon

Beste antwoord door Anonymous 11 June 2015, 22:50

Bekijk originele reactie

7 reacties

Mo_nique.

De eenvoudigste weg zou zijn een kruistest... jouw sim andere foon. / jouw ai-foon andere sim.

Alleen dan kom je een bietjuh verder...
Friesian.
Hoi. Dat is gebeurd. Mijn simkaart zat eerst in mijn oude iphone (4) en nu in nieuwe phone(5s). Probleem blijft.
Hoi. Dat is gebeurd. Mijn simkaart zat eerst in mijn oude iphone (4) en nu in nieuwe phone(5s). Probleem blijft.
Helft van een kruistest is gebeurt....:)
Moet ik een vervangende simkaart aanvragen?
De helft van de kruisbestuivingstest🆒 is geschied. En wat dacht je van mag, is verstandig keuze lijkt me.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mo_nique,

Wat vervelend dat je telefoon niet zo soepel overschakelt van wifi naar 3G. Ik vraag het me af of dit aan je simkaart ligt, maar het zou kunnen. Het is in elk geval goed dat je de simkaart al in twee telefoons hebt getest. Het is nu inderdaad verstandig om een andere simkaart in jouw iPhone te proberen. Dan weten we zeker of het aan de simkaart of aan je telefoon instellingen ligt.

Laat je ons de uitkomst weten?

Groetjes, Tiury

Bedankt voor je reactie Friesian!
Het probleem doet zich voor sinds ik in april ben overgestapt op simyo. Het probleem is nu (afgelopen maandag) meegegaan naar een splinternieuwe telefoon. In de oude telefoon zat eerst een andere simkaart (KPN) Mij lijkt het de simkaart te zijn.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi Mo_nique,

Bedankt voor je reactie.

Vervelend dat het probleem ook voorkomt op je nieuwe telefoon. 😞
Ervaar je dit ook als je andere simkaart in je toestel hebt zitten? Of komt dit alleen voor als je Simyo kaart in je toestel hebt geplaatst?

We kunnen een nieuwe simkaart voor je aanvragen maar het is van belang om te weten dat het door iets anders (toestel/ instellingen) veroorzaakt wordt.

Reageer