Wij zijn op vakantie in NL en mijn zoontje heeft eigenlijk nooit mobiel internet omdat hij nog wat jong is en thuis altijd gewoon op de Wi-Fi filmpjes kijkt en spelletjes doet. Neemt zijn telefoon nooit mee naar buiten of school. Hij is 10 jaar. Nu had ik zijn mobiel internet opgewaardeerd met 10 euro internetbundel omdat het vakantie is en de Wi-Fi hier heel slecht is. Ik zei op is op....
Nou zat hij dus filmpjes te kijken en had niet in de gaten dat zn bundel op was. Wij dachten ook als t op is dan doet hij het vanzelf niet meer.
Hoe kan t dan toch zo zijn dat met een prepaid abonnement ik nu dus in de app zie dat er een aardig hoge rekening voor mij klaar staat. Op is toch op? Als je een abonnement hebt dan begrijp ik wel dat t doorloopt maar met een prepaid toch niet? Het is momenteel aardig opgelopen wat erg zeer doet in mijn portemonnee.... ik was blij dat we is een keertje op vakantie konden. Ik heb het niet zo breed nl.
Kunnen we dit oplossen? Ik was hier echt niet van op de hoogte.
Ik heb inmiddels zn internet via de app uitgezet....
Groetjes van een geschokte moeder,
Saskia Bos
Beste antwoord door Kevin
Bekijk originele reactie