.

Beantwoord

Mobiel internet [HTC Wildfire]

  • 30 January 2012
  • 3 reacties
  • 559 Bekeken

Badge +1
Hallo allemaal,
Ik heb vanmorgen een Internet basis bundel besteld.
Gelijk begon het al dat ik niet op internet kon via het netwerk.
Ben toen gelijk maar bezig gegaan met het handmatig instellen van het Netwerk.
Dit heb ik gedaan met de FAQ van Bibi, maar ook na dit gedaan te hebben (5 maal achter elkaar met opnieuw opstarten) nog steeds geen resultaat.
Dus ik hoop dat iemand mij met dit probleem kan helpen, er stond ook iets bij dat ik mijn bundel moest activeren, maar waar vind ik dit?

Alvast bedankt.
Vriendelijke groet,
Remco meijer
icon

Beste antwoord door rmeijer18 1 February 2012, 10:57

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +1
Nou, het probleem is al opgelost.
Heb het probleempje al gevonden ;P
Topic kan dus worden gesloten of verwijdert 🙂
Badge
en wat was nu het probleem?
Badge +1
Had toch iets verkeerd ingestelt, er stond dat ik bij APN internet in moest voeren.
Maar ik moest er in zetten basicinternet, daarna telefoon opnieuw opgestart en het werkte!

Reageer