.

Beantwoord

Mobiel als hotspot gebruiken, kan dit?

  • 22 May 2015
  • 2 reacties
  • 2107 Bekeken

ik woon 5 maanden per jaar op een vakantiepark in nederland en moet een voucher kopen voor internet maar de ontvangst is
verschrikkelijk. Kan ik mijn mobiel als hotspot gebruiken en dan met mijn laptop inloggen? zo ja, hoeveel mb moet ik dan kopen?
Ik heb een Samsung S3 Neo. Moet ik dan ook 4G nemen of hoeft dat niet? Wie weet raad
icon

Beste antwoord door Naomi 23 May 2015, 22:00

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi vanderijt, welkom op het Simyo forum!

Ik begrijp heel goed dat je graag een betere internetverbinding wilt. Het is mogelijk om je telefoon als hotspot te gebruiken. Dit is niet iets wat wij meteen aanraden vanwege het hoge internetverbruik.
Als je hier aan denkt, dan kun je het beste een hoge internetbundel nemen.

Het is daarbij aan te raden om via je Mijn Simyo pagina en via je Mijn Simyo app je MB's goed in de gaten te houden. Zo weet je steeds hoeveel MB's je nog hebt voor die maand 🙂 Als je namelijk veel buiten je internetbundel verbruikt, dan kunnen je kosten hoog oplopen. Je kunt daarbij kiezen voor 4G verbinding, maar dat is niet perse nodig.

Heb je hier nog vragen over?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi vanderijt,

Had je dit topic al gezien?https://forum.simyo.nl/search/activity/topics?userid=20967#!/internet-62/tip-dataverbruik-tablets-27083

Je kunt de hutspot aanzetten via de balk bovenaan open te schuiven en dan hutspot aan te zetten.
Maar via instellingen zou ik het doen.

Ook is het aan te raden de hutspot te vergrendelen met een wachtwoord.
Zo voorkom je namelijk dat iemand anders over je hotspot data gaat gebruiken.

Heb ik je zo goed geholpen?

Fijn weekend nog!

Reageer