Ik heb voor mijn zoon het kleinste telefoonabbonement afgesloten zodat hij voor ons altijd bereikbaar is en hij alle communicatie voornamelijk via het wifi netwerk verzorgt. Op mijn simyo zag ik dat je een aantal instellingen kan regelen zoals de mogelijkheid om het bellen van 0800-nummers uit te zetten en ook om mobiel internet uit te kunnen zetten. Omdat mijn bankrekening nummer gekoppeld is aan dit abbonement zijn dit aantrekkelijke instellingen om niet verrast te worden met onverwachte onkosten. De informatie bij de klantenservice is echter enigzins verwarrend. Als ik de instellingen uit heb gezet via mijn simyo betekent dit dan dat als mijn zoon toch het 3g-signaal op zijn telefoon aanzet de instelling overrult of zijn de instellingen op mijn simyo leidend? En mocht zijn telefoon toch (per ongeluk) het 3g signaal aanzetten zal dit niet functioneren. Ik hoop dat dit laatste het geval is en indien dat klopt mijn complimenten aan jullie dat ik als klant op deze manier onverwachte (en vaak prijzige) facturen kan voorkomen!
Beste antwoord door Scotsman
Bekijk originele reactie