.

Beantwoord

Mijn nieuwe OnePlus2 verbindt niet meer met 3G. Hoe kan dit?

  • 25 November 2015
  • 7 reacties
  • 193 Bekeken

beste simyo,

ik heb een paar weken geleden de oneplus 2 aangeschaft nadat mijn oude telefoon gestolen was. dit had ook als gevolg dat ik een nieuwe simkaart heb aangevraagd, echter met deze simkaart kan ik aleen bellen/sms. met andere woorden hij verbind niet met mobiel internet (voor mijn abonnement in 3g vorm). ik heb al wat online instructies geprobeerd met apn en nog een hoop instellingen maar dit was nooit de uiteindelijke fix. ik hoop dat jullie hier iets me kunnen.
bij voorbaat dank

Kay Karssing
icon

Beste antwoord door Angela 26 November 2015, 11:16

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi M.j.karssing,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, wat naar dat jouw oude telefoon gestolen is! Gelukkig heb je ondertussen een vervanging. Nu zou het wel super handig zijn al het internet werkt ;)

Ik heb jouw aansluiting nagekeken. Hier zie ik dat de optie 'Internet op je mobiel' via Mijn Simyo geblokkeerd is. Dit heb je waarschijnlijk gedaan toen jouw telefoon inclusief simkaart gestolen werd. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, kun je deze optie aanzetten. Als je hierna jouw telefoon uit- en aanzet, hoor het allemaal weer te werken.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb dit topic voor het overzicht verplaatst naar 'Internet'.

Groetjes,
Angela
Hoi M.j.karssing,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, wat naar dat jouw oude telefoon gestolen is! Gelukkig heb je ondertussen een vervanging. Nu zou het wel super handig zijn al het internet werkt ;)

Ik heb jouw aansluiting nagekeken. Hier zie ik dat de optie 'Internet op je mobiel' via Mijn Simyo geblokkeerd is. Dit heb je waarschijnlijk gedaan toen jouw telefoon inclusief simkaart gestolen werd. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, kun je deze optie aanzetten. Als je hierna jouw telefoon uit- en aanzet, hoor het allemaal weer te werken.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb dit topic voor het overzicht verplaatst naar 'Internet'.

Groetjes,
Angela



bedank voor de reactie Angela ik heb het aangezet ik wacht even af of het zometeen werkt en dan post ik een uitgebreider bericht
ik heb even afgewacht maar helaas kan ik nog steeds geen verbinding maken met internet buiten wifi om.
aleen op het moment dat wifi geen verbinding heeft zie ik een uitroepteken staan bij mijn netwerk (betend dat er geen internet verbinding is.)hopenlijk hebben jullie nog een idee wat er aan de hand kan zijn.

alvast bedankt

Kay Karssing
Hoi M.j.karssing,

Welkom op het Simyo Forum.

Ai, wat naar dat jouw oude telefoon gestolen is! Gelukkig heb je ondertussen een vervanging. Nu zou het wel super handig zijn al het internet werkt ;)

Ik heb jouw aansluiting nagekeken. Hier zie ik dat de optie 'Internet op je mobiel' via Mijn Simyo geblokkeerd is. Dit heb je waarschijnlijk gedaan toen jouw telefoon inclusief simkaart gestolen werd. Via Mijn Simyo > Instellingen > Netwerkinstellingen, kun je deze optie aanzetten. Als je hierna jouw telefoon uit- en aanzet, hoor het allemaal weer te werken.

Laat je mij weten of het gelukt is?

Ik heb dit topic voor het overzicht verplaatst naar 'Internet'.

Groetjes,
Angela



ik heb even afgewacht maar helaas kan ik nog steeds geen verbinding maken met internet buiten wifi om.
aleen op het moment dat wifi geen verbinding heeft zie ik een uitroepteken staan bij mijn netwerk (betend dat er geen internet verbinding is.)hopenlijk hebben jullie nog een idee wat er aan de hand kan zijn.

alvast bedankt

Kay Karssing
Reputatie 4
Badge +10
Hoi m.j.karssing,

Ik vind het jammer om te horen dat het nog niet heeft gewerkt. Wil je via toestelhulp je internetinstellingen doornemen? Zo weten we dat die in ieder geval goed staan :)

Als het nog niet werkt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon? En kun je een andere simkaart testen in je eigen telefoon?
Hoi m.j.karssing,

Ik vind het jammer om te horen dat het nog niet heeft gewerkt. Wil je via toestelhulp je internetinstellingen doornemen? Zo weten we dat die in ieder geval goed staan :)

Als het nog niet werkt, kun je je simkaart dan testen in een andere telefoon? En kun je een andere simkaart testen in je eigen telefoon?


toestel hulp is niet aanwezig voor mijn telefoon maar ik zal inderddad even aan paar tests doen met andere telefoon en simkaart. ik zal nog wat laten horen als ik alles heb geprobeerd
Reputatie 7
Badge +10
Hoi M.j.Karssing,

Bekijk dit topic even voor de instellingen van jouw telefoon. Wie weet help dit ook nog 🙂 We horen het weer van je!

Groetjes,
Angela

Reageer