.

Beantwoord

Mijn internetverbinding valt regelmatig weg. Wat nu?

  • 30 June 2017
  • 3 reacties
  • 275 Bekeken

Badge
de internetverbinding valt regelmatig weg , heb een sim only abonnement met 4G recent afgesloten. geeft wisselend 3g of H+ aan of valt helemaal weg , een E melding . Postcode 9461HL
icon

Beste antwoord door Samantha 5 July 2017, 12:44

Bekijk originele reactie

3 reacties

Badge +7
Hoi 1245AG,

Welkom op het Simyo forum :)

Oei, wat vervelend dat je internetverbinding regelmatig wegvalt! Heb je dit alleen op deze locaties, of ook op andere locaties? En heb je dit probleem sinds je het abonnement met 4G hebt afgesloten?

Om dit op te lossen, heb ik je internetinstellingen een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je toestel een paar minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna beter.

Ook raad ik je aan om te controleren of je 4G ook aan hebt gezet in je telefoon. Zo weet je zeker dat je toestel gebruik maakt van de juiste frequentie. Welk toestel heb je?

Laat je weten of het beter gaat?

Groetjes,
Samantha
Badge
Bedankt voor de reactie Samantha, op onze postcode 9461 HL geeft het nog steeds de problemen die ik schets met name in de avond is het niet best. Ik werk in de postcode 9601, hier heb ik 4g ontvangst zonder dat het internet wegvalt ook in de avond niet. Het is denk ik toch wel de moeite waard om het door jullie techneuten te laten onderzoeken waar de schoen wringt. volgens de postcode check in onze woonplaats 9461 HL zou je 4g moeten kunnen ontvangen.

Vriendelijk groetend,

1245AG
Badge +7
Hoi 1245AG,

Wat jammer dat je deze problemen nog steeds hebt! De werking van 4G op jouw adres zou goed moeten zijn, dat bevestigen onze netwerkspecialisten ook. Zij konden ook geen storingen of iets dergelijks zien. Sinds wanneer spelen deze problemen precies?

Ze hebben ook al je dataverbindingen van 1 tot en met 7 juli bekeken. Ze bevestigen dat ze tot en met 4 juli wel 2G en 3G verbindingen zien, daarna bijna alleen 4G verbindingen. Ze zien ook dat je sinds 4 juli bijna geen internetverbinding hebt gemaakt met de mast in de buurt. Heb je vooral gebruik gemaakt van wifi de afgelopen dagen?

Ik raad je aan om het nog een paar dagen in de gaten te houden. Probeer soms ook om je wifi helemaal uit te zetten als je thuis bent. Zo kunnen we beter nakijken wat het netwerk precies doet. Ook kun je proberen om soms je toestel opnieuw op te starten. Mocht het probleem blijven bestaan, dan laat ik onze netwerkspecialisten hier weer naar kijken.

Hou je ons op de hoogte?

Groetjes,
Samantha

Reageer