.

Beantwoord

Mijn internetbundel doet het niet. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 7 July 2017
  • 4 reacties
  • 102 Bekeken

Ik heb een paar dagen geleden een internetbundel gekocht maar ik kan mn 3g niet gebruiken. Als ik mn data aanzet dan gebeurt er niks en mn mobiel (htc) zegt bij instellingen dat de server gedisconnect is.
icon

Beste antwoord door Samantha 7 July 2017, 15:50

Bekijk originele reactie

4 reacties

En dat de server niet beschikbaar is
Badge +7
Hoi Evan,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer dat je internet niet werkt! Ik kan het me voorstellen dat het erg vervelend is dat je deze melding krijgt. Heb je mobiele data aan staan in je telefoon?

De instellingen op Mijn Simyo staan allemaal goed. Toch heb ik deze een reset gegeven. Hiermee maakt je simkaart een nieuwe internetverbinding met het netwerk. Kun je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Hopelijk werkt je internet daarna wel.

Mocht dit niet zo zijn, controleer dan de internetinstellingen van je telefoon. Dit kun je doen met behulp van onze toestelhulp. Ik raad je aan om de stappen bij 'Internet handmatig instellen' precies na te lopen.

Laat je weten of je internet weer werkt?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha,
Mijn internet werkt weer door middel van de toestelhulp pagina. Dankjewel!
Mvg Evan
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Evan,

Dat is goed om te horen! :D

Als je andere vragen hebt, dan kun je ons dit gerust laten weten. Wij helpen je hier graag mee verder.

Groetjes,
Asma

Reageer