.

Beantwoord

Mijn bundel werkt niet, hoe kan dit?

  • 3 October 2018
  • 2 reacties
  • 182 Bekeken

MM'n internbundeldoet het niet
icon

Beste antwoord door Ashweeta 4 October 2018, 12:24

Bekijk originele reactie

2 reacties

Dag @tinekedv

Wat neem je af bij Simyo? Is dat Prepaid of is dat een Sim Only abonnement?

Heeft het voorheen wel gewerkt?

Bij Prepaid is het hebben van beltegoed ook noodzakelijk om gebruik te maken van de internet bundel.

We vernemen graag.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi tinekedv,

Welkom op het forum!

Onhandig dat je internet niet werkt! Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat je gistermiddag hebt kunnen internetten van je internetbundel. Heb je je telefoon opnieuw opgestart? Het kan zijn dat je simkaart opnieuw aangemeld moet worden in je telefoon. Dan kan je je telefoon opnieuw opstarten. Ik raad je ook aan om voor de zekerheid te controleren of je mobiele netwerken aanstaan in je telefoon. Deze kan je vinden onder Instellingen > Mobiele netwerken.

Laat je het weten of je weer kan internetten?

@Ray, bedankt voor het meedenken!

Groetjes,
Ashweeta

Reageer