.

Beantwoord

MB's bijgekocht maar toch buiten bundel, hoe kan dat?

  • 24 August 2015
  • 3 reacties
  • 165 Bekeken

Ik ben enkele dagen geleden via een sms gewaarschuwd dat ik 80% van mijn internetbundel had verbruikt. Daarom heb ik MB's bijgekocht. Vandaag krijg ik een bericht dat ik aan mijn datalimiet zit en nu buiten bundel kosten ga betalen. Er is geen rekening gehouden met de bijgekochte MB's. Ik kan op het overzicht zien dat ik niet over de limiet heen ben met de bijgekochte MB's. Waarom krijg ik dan dit bericht?
icon

Beste antwoord door Naomi 25 August 2015, 14:39

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 4
Badge +10
Hoi Kwukken, welkom op het forum van Simyo 🙂

Top dat je de sms'jes in de gaten hebt gehouden. Je hebt van je maandbundel (Internetbundel 500) de 80 % en de 100 % sms ontvangen.

Je hoeft je geen zorgen te maken. Er zijn namelijk geen buiten de bundelkosten. Ik begrijp dat het verwarring kan opbrengen. Je hebt op tijd extra MB's bijgekocht. De extra gekochte MB's zijn nog niet volledig verbruikt. Als de 500 MB die je hebt bijgekocht ook op zijn, dan ontvang je daar een aparte sms over.

Doordat je naast je maandbundel MB's via Mijn Simyo hebt bijgekocht, heb je op dit moment geen buiten de bundelkosten. Pas op het moment wanneer ook de extra bijgekochte MB's op zijn, dan betaal je buiten de bundelkosten.

Is je vraag duidelijk beantwoord?
Beste Naomi,
Ik begrijp het wel, maar je wordt door zo'n smsje wel op het verkeerde been gezet want er staat dat ik nu het buitenbundeltarief betaal en dat klopt dus niet
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Kwukken,

Bedankt voor je feedback hierover. Ik kan me voorstellen dat het als verwarrend over kan komen. Gelukkig weet je nu hoe de vork in de steel zit 🙂 Het 100% sms'je van jouw basisbundel, sturen we altijd. Als je hier nog vragen over hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer