.

Beantwoord

maandbundel automatisch verlengen werkt niet?

  • 9 August 2013
  • 2 reacties
  • 332 Bekeken

Badge
Ik heb gisteren het automatisch verlengen van mijn internet maandbundel (en automatisch opwaarderen; prepaid) geactiveerd. Nu is vannacht mijn oude losse bundel verlopen en heb ik voor zover ik kan zien op Mijn Simyo geen nieuwe gehad. Ik heb ook geen bericht gehad dat er iets is misgegaan.

Is er iets mis gegaan of heb ik gewoon niet genoeg geduld? Als ik automatisch laat verlengen verwacht ik dat dit naadloos gaat, want onverwacht het hoge standaardtarief per MB betalen is heel vervelend.
icon

Beste antwoord door Charlene 12 August 2013, 16:58

Bekijk originele reactie

2 reacties

Badge
Inmiddels is de maandbundel wel geactiveerd, maar ik kan niets meer omdat mijn tegoed negatief is en het automatisch opwaarderen niet lijkt te werken. Kan iemand voor mij nagaan wat er mis is?
Badge +8
Ik heb gisteren het automatisch verlengen van mijn internet maandbundel (en automatisch opwaarderen; prepaid) geactiveerd. Nu is vannacht mijn oude losse bundel verlopen en heb ik voor zover ik kan zien op Mijn Simyo geen nieuwe gehad. Ik heb ook geen bericht gehad dat er iets is misgegaan.

Is er iets mis gegaan of heb ik gewoon niet genoeg geduld? Als ik automatisch laat verlengen verwacht ik dat dit naadloos gaat, want onverwacht het hoge standaardtarief per MB betalen is heel vervelend.
Inmiddels is de maandbundel wel geactiveerd, maar ik kan niets meer omdat mijn tegoed negatief is en het automatisch opwaarderen niet lijkt te werken. Kan iemand voor mij nagaan wat er mis is?

Hoi Quincy5,

Je maandbundel is wel automatisch verlengd. Dus dat is goed gegaan. Door de aanschaf van de maandbundel is je tegoed inderdaad negatief geworden. En toen is het systeem automatisch gaan opwaarderen. Maar met die betaling is iets mis gegaan, zie ik in het systeem. De financiële afdeling denkt dat dit te maken heeft met het feit dat de gegevens van de creditcard niet overeen kwamen met de gegevens bij ons bekend. Zij adviseren je om de optie Automatisch opwaarderen opnieuw te activeren. Dan zou het voortaan goed moeten gaan.

Groetjes,
Charlene

Reageer