.

Beantwoord

Kun je internetten zonder bundel?

  • 24 March 2017
  • 2 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
hallo,

mijn vader wil ook graag overstappen naar simyo maar hij wil geen internetbundel.
stel hij wil toch even een foto openen of even iets opzoeken kan dat dan wel zodat hij dan per mb betaald of heeft hij dan ook echt geen internet??

alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Anonymous 24 March 2017, 08:55

Bekijk originele reactie

2 reacties

Je vader kan ook zonder databundel op internet. €0.15 per MB. Controleer wel de telefoon zijn APN. Dus juiste instelling voor internet.

Leuk dat je vader naar Simyo wil en dat jij hem daarbij helpt !
Wanneer je vader/jij hulp vanuit Simyo bij het overstappen nodig hebt, laat het weten.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Ingesmetsers,

Welkom op het Simyo Forum!

Wat tof dat je vader ook een Simyo klant wilt worden 😃 Dat is altijd goed nieuws. Als hij een abonnement neemt zonder internetbundel, dan kan hij nog wel internetten. Per MB kost dat dan € 0,15. Dit verbruik kan hij ook altijd in de gaten houden via Mijn Simyo, zodat hij een oogje kan houden op deze eventuele extra kosten. Wilt hij dan toch liever niet kunnen internetten? Hij kan dan de internetoptie uitzetten via Instellingen > Netwerkinstellingen. Maar dit is helemaal zijn keuze! In de eerste instantie staan de internet-poorten gewoon open, maar hij kan zelf besluiten of hij deze wilt sluiten.

Kortom: hij heeft zelf de touwtjes in handen. 🙂

Laat je het me weten als je nog andere vragen hebt?

@ Friesian, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane

Reageer