.

Beantwoord

Krijgt Simyo onbeperkt internet?

  • 3 March 2016
  • 6 reacties
  • 258 Bekeken

Hallo,

Ik heb op het moment 4G internet met maandelijks 4GB aan internet + 2GB extra. Voor een normale gebruiker zou 6GB genoeg moeten zijn, maar voor mij is dit niet genoeg. Ik zit meestal na zon 20-25 dagen al aan mijn 6GB en dat komt omdat ik meestal halverwegen de maand al zuinig aan ga doen.

Ik weet dat er op het moment geen onebeperkt internet wordt aangeboden, maar mijn vraag is, komt dit nog? Zijn er plannen gemaakt om dit wel te bieden?
icon

Beste antwoord door Angela 3 March 2016, 15:35

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hoi optimusprime,

Ik denk van niet, geen een provider heeft 'echt' onbeperkt zoals: tmobile of kpn en vodafone wordt de snelheid verlaagt naar 64kbps wat gewoon alleen voor whatsapp te gebruiken is en niks meer.

Of naar robin mobile daar heb ze "onbeperkt", maar addertje onder het gras is dat je daar ook maar weer aan een maximum kan zitten.

Dus simyo kennende gaan ze geen onbeperkt internet aanbieden, Nederlandse budget provider he dus dan is onbeperkt niet de koers die simyo vaart.

Hoop dat ik je hiermee beetje heb geïnformeerd.

Groetjes,

Simnlru
Reputatie 7
Badge +10
Hoi OptimusPrime,

Welkom op het Simyo Forum.

Simnlru heeft je al van een hoop informatie voorzien. Zoals je zelf hebt gezien, bieden wij op dit moment geen onbeperkte bundels aan. Het ziet er niet naar uit dat we dit in de toekomst wel gaan doen. Natuurlijk neem ik je feedback hierover mee. Wellicht kunnen we dit toch nog eens bespreken :)

@Simnlru, bedankt voor je uitleg!

Groetjes,
Angela
Hoi optimusprime,

Ik denk van niet, geen een provider heeft 'echt' onbeperkt zoals: tmobile of kpn en vodafone wordt de snelheid verlaagt naar 64kbps wat gewoon alleen voor whatsapp te gebruiken is en niks meer.

Of naar robin mobile daar heb ze "onbeperkt", maar addertje onder het gras is dat je daar ook maar weer aan een maximum kan zitten.

Dus simyo kennende gaan ze geen onbeperkt internet aanbieden, Nederlandse budget provider he dus dan is onbeperkt niet de koers die simyo vaart.

Hoop dat ik je hiermee beetje heb geïnformeerd.

Groetjes,

Simnlru


Hey Simnlru,

Ik heb vaker gehoord over dat onbeperkt niet écht onbeperkt is, maar met een regeling zoals 10gb op 4G en als je daarover zit dan naar 64kbps.

Onbeperkt zal hoogst waarschijnlijk niet komen, maar ik kan me niet voorstellen dat ik als enige te weinig heb aan 6GB(4GB als je de bonus niet hebt).

Misschien zou het goed zijn om meer GB te bieden zoals 10GB, kan ik teminste netflixen in de trein.
Reputatie 1
Badge +5
Sorry dat ik het zeg mensen van simyo ik probeer optimus prime niet geen klant meer te laten zijn maar, als je kpn thuis hebt kan je kpn sim only nemen en heb je en dan kan voor 25 euro 5gb en krijg je nog 5 gb bij dus 10 gb, of tele2 4g 24gb bundel nu voor 32 euro per maand, of robin mobile wat onbeperkt is en op het kpn netwerk zit, alleen het 4g abonnement van robin mobile is echt duur.
Sorry dat ik het zeg mensen van simyo ik probeer optimus prime niet geen klant meer te laten zijn maar, als je kpn thuis hebt kan je kpn sim only nemen en heb je en dan kan voor 25 euro 5gb en krijg je nog 5 gb bij dus 10 gb, of tele2 4g 24gb bundel nu voor 32 euro per maand, of robin mobile wat onbeperkt is en op het kpn netwerk zit, alleen het 4g abonnement van robin mobile is echt duur.

Ah dankje. Ik heb mijn abonnement sowieso nog 8 maanden bij Simyo lopen(voor die extra 2GB heb ik een jaar abonnement moeten nemen). Maar ik zal zeker eens rondkijken.

Ik weet ook dat er de optie is om 500MB bij te kopen voor 5 euro, maar dan zitten we al snel aan zo'n 80-100 euro per maand, wil ik bijvoorbeeld 5GB extra.
Als er iets wordt aangeboden zoals 8GB voor 48 euro p/m(4GB = 24 euro p/m) dan heb ik daar geen problemen mee.

Ik ben verder zeer tevreden over de service van simyo, mijn enige probleem is dat ik te weinig GB opties kan kiezen.
Ik bedoel, het is nu de 4e dag van de maand(krijg altijd de 1e van de maand nieuwe GB's) en ik zit al op 2,27GB van de 6GB, om maar even een voorbeeld te geven hoe snel ik aan mijn max. data zit.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi OptimusPrime,

Het aanbieden van grotere bundels is absoluut een goed idee. Hoewel ik hierover nog geen toezeggingen kan doen, zal ik er in ieder geval voor zorgen dat deze tip wordt meegenomen.

Over het algemeen hebben onze klanten voldoende aan de internetbundels die wij aanbieden, maar het is duidelijk dat jij behoefte hebt aan een grotere internetbundel.

Het bijkopen van extra MB's is een oplossing die wij bieden wanneer klanten een keer onverwacht hun bundel voor het einde van de maand hebben verbruikt. Om dit elke maand te doen is inderdaad niet voordelig.

Ik ben blij dat je verder tevreden bent met onze service en in acht maanden tijd kan er natuurlijk een hoop veranderen. Wie weet kunnen we je tegen die tijd wel een passend aanbod doen.

Groetjes,
Sean

@Simnlru bedankt voor je reactie. Je werkt toch niet stiekem bij KPN he? 😉

Reageer