.

Beantwoord

Krijgt Simyo nog grotere internetbundels?

  • 1 December 2017
  • 7 reacties
  • 191 Bekeken

Goedemorgen,

Er wordt vaker naar gevraagd, maar ik ga telkens net over mijn internetbundel heen. Komen er binnenkort grotere internetbundels aan? Ik hoef geen onbeperkte bundel, maar 6 of 8 gig is toch wel gewenst.

Ik vind het namelijk zonde om steeds over mijn bundel heen te gaan. Dan kan ik beter naar de concurrentie gaan die grotere internetbundels hebben.

Ik hoor graag van jullie.

Met vriendelijke groet,
Pascal
icon

Beste antwoord door Els 1 December 2017, 13:55

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 5
Badge +5
Edit: inmiddels bieden wij grotere bundels aan. Klik hier voor meer informatie.


Hoi Pascal,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je steeds net niet genoeg hebt aan de grootste internetbundel die we momenteel hebben. Goed dat je hier je vraag over stelt!

Momenteel werken we inderdaad aan nieuwe bundels. 🙂 Hoe dit er precies uitziet kan ik nog niet verklappen, maar zeer binnenkort ga je hier meer over horen. Kun je dat nog even afwachten?

Ik zie dat je deze maand je Simyaardag hebt, gefeliciteerd! Hiervoor krijg je 1000 MB van ons cadeau welke geldig is tot het einde van deze maand. :)

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els
Hallo Els,

Bedankt voor je reactie. Ik zal mijn geduld nog even op de proef stellen dan 😉

Ja die 1000 mb extra zijn heerlijk inderdaad! Daar sluit ik het jaar in ieder geval niet buiten mijn bundel mee af 😉

Groet,
Pascal
Reputatie 5
Badge +6
Hoi Pascal,

Welkom op het Simyo Forum! Wat onhandig dat je steeds net niet genoeg hebt aan de grootste internetbundel die we momenteel hebben. Goed dat je hier je vraag over stelt!

Momenteel werken we inderdaad aan nieuwe bundels. 🙂 Hoe dit er precies uitziet kan ik nog niet verklappen, maar zeer binnenkort ga je hier meer over horen. Kun je dat nog even afwachten?

Ik zie dat je deze maand je Simyaardag hebt, gefeliciteerd! Hiervoor krijg je 1000 MB van ons cadeau welke geldig is tot het einde van deze maand. :)

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Els


Beste Els,

jullie zeggen al een tijd dat jullie werken aan nieuwe bundels maar ligt het aan mij of is het maar een kleine verandering die gemaakt hoeft te worden technisch gezien. Misschien heb ik het fout hoor maar dat is mijn visie.
Het is dus een kwestie van hoeveel mb's er in de nieuwe bundel zitten en hoeveel dat kost.
Waarom duurt het dan toch zo lang om nieuwe vooral grotere pakketen mogelijk te maken.

Groet,
Paul.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi PascalMe,

Dat scheelt gelukkig weer 🙂 Fijn dat je nog even geduld hebt, ook al stellen we dit al langer op de proef! Natuurlijk houden we je op de hoogte.

@PaulH, ik begrijp heel goed waar je vraag vandaan komt. Het is jammer genoeg niet zo simpel als het lijkt. Het is niet alleen een kwestie van 'iemand wil grotere bundels, dus gaan we dit maken'. We zullen altijd eerst inventariseren. Hoeveel klanten willen dit, is dit alleen een reactie op de vorige vernieuwingen of houdt de vraag aan, wat kunnen we, et cetera. Daarna komt het bedenken van een bundel, de kosten die we hieraan hangen, maar dus ook de kosten van andere bundels die hierdoor moeten veranderen. De nieuwe bundels moeten niet te duur worden, dus alles wordt opnieuw onder de loep genomen. We moeten vanuit meerdere hoeken goedkeuringen krijgen. Al met al, is het een heel proces.

We geven al een tijdje aan dat we deze feedback op de Wall of Change zetten en dat er druk over gesproken wordt. Nu uiteindelijk gaat het concreet worden en kunnen we hopelijk aan ieders wensen voldoen 🙂 Ik hoop dat je iets hebt aan deze uitleg.

Groetjes,
Angela
Badge
Dit is wel een hele vage reactie. De "grotere bundels komen eraan", "nu uiteindelijk gaat het concreet worden", wanneer, graag een tijdsspanne aan vastknopen. De vraag is al van een maand geleden. Van mij al bijna een jaar. Het antwoord mag zelfs een half jaar schelen met de invoer. Dan weet men in ieder geval ook of het het wachten waard is of dat men het beste gewoon moet overstappen. Ik betaal aan bundel per maand minimaal 30 euro. Er zijn providers die daarvoor onbeperkt internet en bellen aanbieden.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Dideyo,

Ik snap je punt goed! Zoals Angela aangeeft, zit het echt concreet op de horizon. Ik kan er nog niks over zeggen, waarmee ik bedoel dat ik geen exacte bundel-groottes of een datum kan noemen. Maar geloof me, het komt er allemaal aan!

Nog éééventjes geduld!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Na lang wachten, is het eindelijk zo ver dat we concreet kunnen zijn. Ik weet dat we jullie geduld op de proef hebben gesteld. Zoals Jihane al aangaf, zat het er wel aan te komen maar konden we de exacte datum jammer genoeg niet delen.

Per vandaag is er een nieuwe bundel live gegaan, namelijk 8000MB 🙂 Met de komst van deze bundel, is de prijs van de 2000MB en 4000MB voordeliger geworden. Ook hebben we de onbeperkt bellen bundel voordeliger kunnen maken 🙂 Natuurlijk is ook de nieuwe bundel weer te verdubbelen in combinatie met Simyo Compleet. Als je hiervoor in aanmerking komt, kun je dus 16GB krijgen :)

Je kunt hier precies lezen hoe jij je bundels kunt aanpassen en in de bijlage vind je nog een mooie infographic met alle bundels op een rij.

Ik hoop dat jullie blij zijn met deze aanpassingen vanuit ons! Bedankt voor jullie geduld.

Groetjes,
Angela

Reageer