.

Beantwoord

Krijg ik geen verbinding met mobiel internet omdat ik voormalig Lowcall klant ben?

  • 29 October 2014
  • 5 reacties
  • 692 Bekeken

Ik probeer internet op mijn telefoon te activeren. Ik heb instelling voor Internet/MMS op "aan" gezet, maar zonder resultaat.
SMS of andere info heb ik niet ontvangen. Mogelijk ben ik een voormalige Lowcall klant. Hoe kan ik dat controleren? Zou dat de oorzaak kunnen zijn van mijn activeringsproblemen?
Groeten, Martin
icon

Beste antwoord door Kim 30 October 2014, 15:57

Bekijk originele reactie

5 reacties

Badge +6
Hoi Martin_, welkom op het forum van Simyo!

Ik zie dat je inderdaad een oud Lowcall klant bent, maar ook dan kan je gewoon gebruik maken van mobiel internet wanneer de optie aan staat op Mijn Simyo :)

Ik denk dat de internetinstellingen op je telefoon niet goed staan, zou je daarom kunnen aangeven welke telefoon je gebruikt, zodat ik je kan helpen met de instellingen? :)

Let trouwens wel op als je mobiel internet aan de praat is, want voor Lowcall hebben we helaas geen internetbundels, waardoor je €0,15 per MB betaalt.

Ik hoor graag van je! 🙂
Dag _Kim,
Ik gebruik iPhone 4 met iOS 7.1.2
Groeten, Martin
Badge +6
Hoi Martin_,

In dat geval raad ik je aan de volgende stappen te volgen:

Ga naar Instellingen - Algemeen - Mobiel Netwerk.
Kies Mobiele dataen schakel deze in.
Kies Mobiel datanetwerk.

Vul onder Mobiele Data de APN portalmmm.nl in.

Zet daarna je telefoon even uit en weer aan. Ik hoor graag van je of je nu wel verbinding krijgt met mobiel internet! 🙂
Hallo -Kim,
Ja, ik heb nu wel vebinding met mobiel internet.
Bedankt,
Martin
Badge +8
Hoi Martin_,

Dat is fijn om te horen :)
Mocht je weer een vraag hebben, dan ben je altijd welkom op het forum!

Groetjes,
Charlene

Reageer