.

Beantwoord

Hoe komt het dat mijn internet het niet meer doet?

  • 20 October 2016
  • 12 reacties
  • 193 Bekeken

Sinds eind vorige maand heb ik geen internet meer op mijn mobiel. bovenin staat wel 3g maar als ik een site wil openen geeft hij de fout: "kan server niet vinden of DNS-fout".
ik heb mijn simkaart ook in een anders toestel geprobeerd en hier was het zelfde probleem.
icon

Beste antwoord door Samantha 21 October 2016, 10:51

Bekijk originele reactie

12 reacties

Badge +7
Hoi Kars.Keizer,

Welkom op het Simyo Forum! :D

Ik vind het heel vervelend voor je dat je sinds eind vorige maand geen verbinding meer krijgt met internet. Heel goed dat je je simkaart al in een andere telefoon hebt gestopt. Nu weten we in ieder geval dat het probleem bij de simkaart ligt.

Daarom heb ik de internetoptie op je simkaart een reset gegeven. Wil je je telefoon ongeveer 10 minuten uitzetten? Daarna moet je weer gebruik kunnen maken van je internet.

Mocht dit niet het geval zijn, laat je dit dan even weten?

Groetjes,
Samantha
Hallo Samantha. ik heb nog steeds geen internet.
Heb je dit overal of op een bepaalde locatie? Heb je het ook met Wifi. En is het bij een enkele site of bij meerdere / alle?

En kun je wel appen?
Badge +7
Hoi Kars.Keizer,

Wat jammer dat internet het nog niet doet! Ik ben ook wel benieuwd naar de antwoorden op de vragen die Raytje je heeft gesteld. Ik ben namelijk benieuwd of je simkaart wel gewoon verbinding met internet heeft.

Verder wil ik nog weten wat voor telefoon je hebt en welke internetbrowser je gebruikt. Kun je me dat vertellen?

Ik wacht je antwoorden af!

Groetjes,
Samantha

@ Raytje, bedankt voor het meedenken! 🙂
Hallo Raytje en Samantha

bedankt voor julllie reacties
ik heb dit overal, maar heb wel wifi (bellen en smsen werken ook gewoon)
Het is de 3g internet die niet werk geen enkele site wil open en ook kan ik niet appen of internet gebruiken in andere apps.
Ik heb een Nokia Lumia 620 en gebruik hierop de standaard internet explorer (Maar het probleem zit hem dus niet in de browser vermoed ik)

Ik heb wel een paar keer gehad dat mijn mobiel aangaf dat hij geen simkaart had en heb toen mijn simkaart verwijdert en opnieuw geplaatst en verhielp daarmee het probleem. ik dacht altijd dat dit aan mijn telefoon lag maar zou dit ook er mee te maken kunnen hebben

Groeten Kars Keizer
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kars.Keizer,

Bedankt voor de antwoorden! Wat vervelend dat het nog steeds niet is opgelost :(

Ik heb je aansluiting erbij gepakt en nu je hele simkaart een reset gegeven. Doe even je toestel uit en aan om te kijken of dit heeft geholpen. Verder raad ik je aan om te kijken of de instellingen voor het internet goed staan. Kijk hier hoe de instellingen moeten staan voor jouw toestel.

Kun je me laten weten of dit heeft geholpen? Zo niet, dan gaan we een andere oplossing zoeken.

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar.

Bedankt voor je reactie
Ik heb nog steeds geen internet na het opnieuw opstarten van mijn mobiel,
mijn mobiel type staat niet in de lijst meer heb de informatie van een andere windows phone genomen. en alles staat goed. maar zoals ik ook eerder aangaf zit het probleem niet in mijn telefoon omdat dit probleem zich ook voor doet als ik de sim kaart in een andere telefoon stop.

Groeten Kars Keizer
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Kars.Keizer,

Ah oké. Nou, mooi dat de instellingen nu goed staan.

Ik heb je een vervangende simkaart opgestuurd. Laten we kijken of je dan nog steeds hetzelfde probleem hebt.

De simkaart zal begin volgende week binnen zijn. Laat je het ons weten of dit het probleem heeft opgelost?

Groetjes,
Caspar
Hallo Caspar,

Dank je. ik zal het laten weten.

Groeten Kars Keizer
Reputatie 3
Badge +5
Hoi Kars.Keizer,

Dat is goed! Wij wachten af!

Groetjes,
Ilias
het is gelukt. door de nieuwe simkaart heb ik weer internet. bedankt allen.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Kars.Keizer,

Graag gedaan namens mijn collega's. Heel fijn dat je weer kunt internetten ;)

Bedankt voor de update! Als je nog andere vragen hebt dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean

Reageer