.

Beantwoord

Hoe komt het dat ik meer MB's verbruik na mijn verlenging?

  • 23 May 2017
  • 1 reactie
  • 124 Bekeken

Sinds ik mijn abonnement verlengd heb met zo'n trouwe klanten actie ben ik steeds op de helft van de maand al door mijn mb''s heen terwijl ik niks anders doe als twee maanden terug en ik toen 1000mb had en nu 4000mb en ik heb ook geen andere telefoon en dan staan er onbegrijpelijke tijden bij dat de mb's gebruikbaar zouden zijn en nu heb ik ook geen bericht gekregen dat ik door mijn bundel heen ben ...ik vind dit een rare zaak en heb het gevoel flink in de maling te worden genomen met die "aanbieding"
icon

Beste antwoord door Samantha 24 May 2017, 15:06

Bekijk originele reactie

1 reactie

Badge +7
Hoi Baalvansimyo,

Welkom op ons forum :)

Wat vervelend om te horen dat je MB's zo snel op gaan! Ik zie dat je bij het verlengen van je abonnement ook 4G hebt aangezet. 4G internet is een stuk sneller dan 3G internet. Hierdoor kun je in dezelfde tijdperiode veel meer MB's gebruiken dan met 3G internetsnelheid. Dit kan verklaren waarom je MB's er sneller doorheen gaan.

Daarnaast verbruiken apps na elke update steeds meer MB's. In je telefoon kun je terugzien hoeveel MB elke app over een bepaalde periode verbruikt. Waar je dit terug kunt zien, kun je lezen in deze blog. Welk toestel heb je?

Het tijdstip dat je in je verbruik terug ziet, is de begintijd van een datasessie. Ik neem even het verbruik van 18-05-2017 om 04:18 uur als voorbeeld. Volgens je verbruik heb je op dat moment 0,15 MB verbruik. In werkelijkheid heeft dit verbruik plaatsgevonden in de tijdsperiode van 4:18 uur tot 12:18 uur. Wordt het zo al iets duidelijker waar deze tijden vandaan komen?

Er gaat deze maand inderdaad wat verkeerd met het versturen van de sms'jes. Je hebt het 80% sms'je wel ontvangen, het 100% sms'je niet. Sorry hiervoor! Onze technische afdeling gaat uitzoeken waarom je het 100% sms'je niet hebt ontvangen. Gelukkig heb je geen kosten buiten de bundel gemaakt.

Laat je het weten als je hier nog vragen over hebt?

Groetjes,
Samantha

Reageer