Ik ben zojuist flink geschrokken van de kosten die er opeens in de MijnSimyo app stonden voor de maand maart. Een kleine schets van de situatie, ik heb een 1000 mb internetbundel en deze maand was mijn Simjaardag waardoor ik nog eens 1000mb erbij kreeg.
Nou krijg ik altijd mooi op tijd de smsjes wanneer de bundel bijna op, dan wel helemaal op is. Wanneer ik buiten wifi om internet check ik helemaal regelmatig dat ik niet over mijn bundel heen ga (dit is overigens ook te zien in mijn facturen). Nou kreeg ik gister heel netjes een sms dat mijn internetbundel op was en dat ik mbs bij kon kopen. Van dat laatste was geen sprake want, zoals de app ook al mooi aangaf, mijn 1000mb van mijn Simjaardag gingen in.
Niks aan de hand dacht ik dan ook. Tot ik vanmorgen, uit een soort routine, mijn app even opende en daar behoorlijk schrok van wat ik zag. Er stond ineens voor de maand maart een factuur open van +/- 55 euro (mijn normale kosten bedragen €10,50). Na even uit te zoeken hoe of wat kon ik terug vinden dat er tussen 01.11u en 01.19u 5 keer een bedrag van 8.79 was bij geschreven en al mijn (simjaardag) mb's waren direct weg.
Bijzonder vond ik dat ik later in mijn sms inbox een berichtje vond die inderdaad melding gaf dat mijn Simjaardag Mbs op waren. Het enige wat bij mij strookt is dat die sms pas na 04.00 uur aan kwam, bijna 3 uur later dan de in rekening gebrachte kosten, wat ik dus interpreteer als kosten die onjuist in ekening zijn gebracht want mijn mbs waren pas na 04.00 uur op. Ik ben dus benieuwd wat er aan de hand is en hoe dit opgelost kan worden!?
Met smart wacht ik op antwoord,
Frank
Beste antwoord door Samantha
Bekijk originele reactie